بهترین قرص برای ضخیم شدن مو کدام است؟

بسیاری از مردم از ریزش مو ها و نداشتن موهای قوی رنج می برند. ریزش مو و شکننده بودن مو ها می تواند علل های مختلفی داشته باشد از جمله : نداشتن تغذیه مناسب، تغییرات هورمونی، سابقه خانوادگی و قرص های نا مناسب.

برخی از این افراد ترجیح می دهند موهایشان را با کلاه گیس و یا روسری بپوشانند و یا با کاشت های مو مشکلشان را حل نمایند. ما به شما پیشنهاد می کنیم از یک سری از قرص هایی که در این مقاله معرفی می کنیم استفاده نمایید و از شر ریزش مو خلاص شوید و مو های پرپشت با ضخامت بالا داشته باشید.

یکی از بهترین قرص برای ضخیم شدن مو ها،  قرص بیوتین می باشد. این قرذص با فرمولاسیونی که دارد باعث می شود تا تار های مو ضخامت بیشتری بگیرند و مو ها را پر پشت تر نشان دهند.

بهترین قرص برای ضخیم شدن مو

آیا مصرف قرص بر روی ضخیم تر شدن مو ها تاثیر دارد؟

طبق مطالعات بالینی که دانشمندان بر روی افراد بسیاری انجام داده اند، مصرف قرص های مکمل و حاوی ویتامین تاثیر بسیاری بر روی بدن از جمله ناخن ها و مو ها دارد. شما می توانید با انتخاب یک قرص مناسب برای خود و مصرف آن به صورت مداوم ، از شر ریزش مو هایتان خلاص شوید و از موهایی پر پشت لذت ببرید.

چگونه بهترین قرص برای ضخیم شدن مو ها را انتخاب کنیم؟

برای انتخاب بهترین قرص برای ضخیم شدن موهایتان، باید ابتدا علت ریزش مو ها و ضخامت نداشتن آن ها را متوجه شوید. بسیاری از افراد، ویتامین های مورد نیاز بدنشان را از دست داده اند و یکی از نشانه های نبود ویتامین کامل در بدن، ریزش مو و شکنندگی مو هاست . ابتدا بهتر است با یک پزشک مورد اعتماد مشورت نمایید تا برای انتخاب شما را راهنمایی کنند.

علت نازک شدن مو در بانوان و آقایان چیست؟

نازک شدن مو می تواند علل مختلفی داشته باشد.

استرس زیاد: یک شوک ناگهانی باعث می شود که موی شما دچار یک نوع ریزش مو یا تلوژن افلوویم قرار شود و همین موضوع باعث می شود که موی شما دچار ریزش یا نازک شدن بشود.

 رژیم غذایی: اگر وزن زیادی از دست بدهید، ممکن است مو های شما شروع به نازک شدن کنند. همچنین کمبود آهن، پروتئین، ویتامین A، ویتامین D و … باعث نازکی مو می شود. اگر بی اشتهایی یا پرخوری عصبی دارید، ممکن است ضخامت موی شما کم شود. همچنین اگر مقدار زیادی ویتامین A و سلنیوم دریافت کنید، مو های شما نازک می شوند.

بهترین قرص برای ضخیم شدن مو

 افزایش سن: با افزایش سن، میزان کلاژن بدن کم می شود و ضخامت مو کاهش پیدا می کند. با ورود به سن پیری، نازک شدن مو یک امر طبیعی است.

تغییرات هورمونی: تغییرات هورمونی مانند ایجاد مشکل در غده تیروئید باعث تغییر در عملکرد چرخه رشد مو می شود و ممکن است نازکی مو را تجربه کنید. به طور ویژه در زنان سندروم تخمدان پلی کیستیک، یائسگی، زایمان و استفاده از قرص های ضد بارداری و استروئید ها نیز در عملکرد هورمون ها تداخل ایجاد می کند.

استفاده از محصولات مو: رنگ کردن، هایلایت، دکلره و دیگر امور مربوط به زیبایی مو باعث نازکی مو می شوند. همچنین شامپو زدن و شانه کردن بیش از حد مو، باعث افزایش ریزش مو و کاهش ضخامت آن می شود. بافتن خیلی تنگ مو، حرارت زیاد سشوار یا اتو مو، گیره های محکم مو و … این مشکل را شدید تر می کنند.

ریزش موی زنانه و مردانه: آلوپسی آندروژنیک یا ریزش موی زنانه و مردانه، یک بیماری ارثی است و شایع ترین نوع ریزش موست. اگر یک فولیکول مو معمولی از بین برود، با یک فولیکول نازک جایگزین می شود. تنها الگوی ریزش مو در میان زنان و مردان متفاوت است. بالای سر زنان معمولا شروع به کچل شدن می کند. مو های زنان در این حالت به حدی کم پشت می شود که ممکن است پوست سر آن ها را ببینید. درحالیکه نازک شدن مو در مردان از خط مو تا پشت سر شروع می شود.

معرفی بهترین قرص برای ضخیم شدن مو:

شاید شما نیز شنیده باشید که b7 یکی از ویتامین های مورد نیاز پیاز مو است که به مو کمک می کند تا رشدی سالم و قوی داشته باشید . در صورتی که این ویتامین در بدن کم باشد، مو به خوبی رشد نمی کند و شما شاهد موهایی ضعیف و ریزش بسیار هستید.

یکی از بهترین قرص ها برای ضخیم شدن مو، قرص بیوتین می باشد که با فرمولاسیونی که دارد باعث می شود تا ضعف در مو ها خاتمه یابد و مواد مورد نیاز پیاز مو را تامین می کند.

بیوتین که به‌عنوان ویتامین B7 نیز شناخته می‌شود، تولید کراتین را برای افزایش رشد فولیکول تحریک می‌کند. کمبود بیوتین در بدن معمولاً نادر است. شما می‌توانید این ویتامین را در بسیاری از غذاها از جمله تخم‌مرغ، گوشت، ماهی، آجیل و مغزها، سیب‌زمینی شیرین و نان گندم پیدا کنید. مقدار توصیه شده مصرف روزانه بیوتین 30 میکروگرم برای بزرگسالان است.

بهترین قرص برای ضخیم شدن مو

قرص آهن :

یکی دیگر از مواردی که کمبود آن در بدن باعث ریزش مو می شود، آهن می باشد که ای موضوع در بسیاری از زنان شایع است. قطعا دکتر تا کنون به شما گفته است که باید از قرص آهن استفاده نمایید .آهن در بسیاری از غذا ها یافت می شود اما این مقدار برای بدن کافی نیست و حتما باید با آزمایش ها متعدد از سطح آهن خود اطمینان پیدا کنید.

می توانید با مصرف قرص های آهن از ریزش موی خود جلوگیری کنید.

قرص ویتامین D:

کمبود ویتامین D می‌تواند منجر به بیماری‌های ریزش مو مانند آلوپسی، ریزش موی زنانه و ریزش بیش از حد شود که اغلب در افراد 65 ساله و بالاتر به چشم می‌خورد. برای دریافت ویتامین D، می‌توانید ماهی‌های چرب، روغن کبد ماهی، غذاهای غنی‌شده (غلات، تخم مرغ، نان، ماست) و قارچ را در رژیم غذایی خود بگنجانید و بیشتر در برابر نور آفتاب قرار بگیرید.

بهترین قرص برای پرپشت شدن مو حاوی ویتامین D، قرص ویتامین d3 ویواتیون است. مصرف بیش از حد ویتامین D می‌تواند منجر به حالت تهوع، کاهش وزن، بی‌نظمی و مشکلات ریتم قلب شود.

قرص هیربیوتی یوروویتال، بهترین قرص برای ضخیم شدن مو:

یک بسته از قرص هیربیوتی یوروویتال حاوی 30 عدد قرص ساخت کشور آلمان می باشد که بریا تقویت مو بسیار موثر است و با افزایش گردش خون در سر، باعث رشد و ضخامت مو می شود. ترکیبات این قرص عبارتند از:ویتامین A، ویتامین C، فولیک اسید، بیوتین، روی، مس، سلنیوم، ال-سیستئین، عصاره دم اسب، ال-متیونین و پابا.

  •  محافظت از شادابی مو
  • ثبیت رنگ مو و کند کردن روند سفید شدن مو
  •  تقویت مو و جلوگیری از نازک شدن مو
  •  محافظت از آسیب سلولی ناشی از استرس اکسیداتیو

بهترین قرص برای ضخیم شدن مو

قرص کلاژن گلد بیوتین ادریان، بهترین قرص برای ضخیم شدن مو:

قرص کلاژن بیوتین آدریان ساخت کشور ایران می باشد و با قیمت اقتصادی که دارد مناسب انواع پوست و مو می باشدو با مصرف مداوم این قرص شکنندگی مو و ناخن را کاهش داده و از ریزش مو جلوگیری م یکند . در کنار تمامی این موارد این قرص باعث می شود تا یکی از بهترین قرص برای ضخیم شدن مو معرفی شود.

  •  تقویت و جلوگیری از شکنندگی ناخن ها
  •  حفظ سلامت استخوان و مفاصل
  •  تقویت مو و درمان ریزش مو
  •  از بین بردن چین و چروک

قرص بیوپانتن یوروویتال، بهترین قرص برای ضخیم شدن مو:

یکی دیگر از قرص های فوق العاده برای جلوگیری از ریزش مو قرص بیوپانتن یوروویتال می باشد که تاثیر به سزایی در پرپشت شدن مو و ضخامت مو دارد. قرص بیوپانتن یورو ویتال حاوی 5000 میکروگرم بیوتین و 100 میلی‌گرم پانتوتنیک اسید، تامین کننده دوز بالای بیوتین و پانتوتنیک اسید است که به پرپشت شدن موها، احیای پوست و سفتی ناخن‌ها کمک می‌کند.

  • کمک به رویش مجدد و پر پشت شدن مو
  • سفتی ناخن‌ها و جلوگیری از شکنندگی آن‌ها
  • دارای اثرات ضد التهابی، احیا کنندگی و آب‌رسانی به پوست
  • سلامت و شادابی پوست و کمک به ترمیم سریع‌تر آسیب‌های پوستی

نکات مهم برای افزایش ضخامت مو ها:

کنترل هورمون ها: این کار ممکن است دشوار به نظر برسد؛ زیرا هورمون ها به دست ما کنترل نمی شوند و هر اتفاقی ممکن است در عملکرد هورمون ها اختلال ایجاد کند. به همین دلیل اگر علائم مرتبط با تغییرات هورمونی مانند کمبود تیروئید یا تیروئید بیش از حد دارید، آزمایش بدهید و قرص های مربوطه را مصرف کنید.

 استفاده از شامپو های تقویتی: بهتر است از شامپوهای تقویتی مثل شامپوهای حاوی بیوتین یا سیستین ب 6 مصرف شوند. اگر شوره سر یا درماتیت سبورئیک دارید، لازم است از شامپو های ضد شوره استفاده کنید.

 مصرف دوره ای قرص ها: هر قرص تقویت مو و افزایش ضخامت مو، دوره مصرف مشخصی دارد. لازم است که دوره مصرف را به طور کامل به پایان برسانید تا نتیجه لازم را بگیرید.

 

پیش از مصرف هر قرص باید آزمایشات لازم مربوط به آهن و بدن خود انجام دهید و از ویتامین های موجود در بدنتان اطلاع پیدا کنید . سپس با مشورت دکتر قرص و یا مکمل مناسب بدن خود را خریداری نموده و به صورت مداوم استفاده نمایید.

بهترین قرص برای ضخیم شدن مو کدام است؟

قرص بیوتین و قرص هیربیوتی یوورویتال جزو بهترین قرص ها هستند.

آیا مصرف خودسرانه قرص های مو مضر است؟

بهتر است ابتدا برای مصرف قرص های پرپشتی مو با دکتر خود مشورت کنید.

4.8/5 – (29 امتیاز)

source

توسط