گپ بلند لباسی لطیف، زیبا و راحت است که امروزه طرفداران بسیاری دارد. شما می توانید این لباس جذاب و همه کاره را با اکثر لباس های زمستانی خود ترکیب کرده و استایل های شیک و جذابی ایجاد کنید. اگر نمی دانید چطور یک گپ بلند را ست کنید، پیشنهاد می کنیم مقاله پیش رو را با دقت مطالعه کنید. این راهنمای مفید به شما کمک می کند تا بهترین استایل های زمستانی را برای خود خلق کنید.

چگونه گپ بلند را استایل کنیم؟

گپ بلند



به طور معمول پوشیدن لباس های مناسب و اندازه، شما را لاغر تر و قد بلند تر و در نتیجه زیبا‌ تر نشان می دهد؛ اما برای استایل کردن گپ بلند و نسبتا بزرگ، این قانون چندان هم کارساز نیست. لباس های بافتی بلند و گشاد اساسا بسیار جذاب و دوست داشتنی هستند؛ اما از آنجایی که استایل کردن این مدل از لباس ها کار چندان راحتی نیست، قصد داریم در ادامه مقاله چند ایده شیک و جذاب را در اختیار شما قرار دهیم.

1.       پوشیدن گپ بلند با شلوار اسکینی و چکمه چرمی

 اجازه دهید لیست ایده ها را با ظاهری راحت و پسرانه شروع کنیم. برای رسیدن به این استایل جذاب و منحصر به فرد، می توانید یک گپ بلند یقه اسفنجی را با یک شلوار اسکینی جذاب ست کنید. پوشیدن یک نیم بوت چرمی مشکی نیز می تواند استایل شما را کامل تر کند.

2.     پوشیدن گپ بلند سایز بزرگ با پیراهن یقه سفید

یکی دیگر از بهترین روش های ست کردن گپ بلند ، پوشیدن آن ها با پیراهن های مردانه سفید است. این ترکیب زیبا و دوست داشتنی، از ترفند لایه بندی منظم لباس ها بهره می برد. برای داشتن یک استایل شیک از این طریق، باید یک پیراهن سفید مناسب انتخاب کنید و از روی آن یک گپ بلند و کشباف بپوشید. البته خاطرتان باشد که حتما یقه سفید پیراهن را بیرون بگذارید. این ترکیب را می توانید با یک شوار تنگ جذاب تر کنید. برای کفش‌ ها نیز بهتر است یک جفت نیم بوت چرمی مشکی بپوشید تا ظاهر شما را زیبا تر و شکیل تر کند.

3.    گپ بلند شتری با شلوار جین اسکینی آبی

اگر دوست دارید لاغر و قد بلند به نظر برسید می توانید یک گپ بلند بافت به رنگ شتری روشن را با یک شلوار جین اسکینی که ترجیحا آبی تیره باشد، ترکیب کنید. پوشیدن یک جفت چکمه بلند به رنگ قهوه ای، می تواند این استایل شما را کامل تر و شیک تر کند.

4.     گپ بلند یقه هفت با شلوار جین جذب

پوشیدن لباس های بافتنی بلند و گشاد با شلوار های جین جذب، ظاهری با طراوت و جوان به شما می دهد. می توانید یک گپ بلند بافت یقه بزرگ و سفید بپوشید و آن را با یک شلوار جین تنگ و مشکی رنگ ست کنید تا قد بلند تر و لاغر تر به نظر برسید. برای کفش ها نیز می توانید یک جفت بوت پاشنه دار جیر به رنگ شتری را انتخاب کنید تا ظاهر شما کامل تر شود.

گپ بلند



5.    گپ بلند طوسی با شلوار جین آبی روشن

طوسی و آبی یکی از بهترین ترکیب رنگ هایی هستند که می توانید برای لباس های خود انتخاب کنید؛ بنابراین برای رسیدن به این ظاهر ساده و غیر رسمی، با این دو رنگ زیبا پیشنهاد می کنیم یک گپ بلند سایز بزرگ طوسی را با شلوار جین آبی روشن ترکیب کنید. استفاده از مقدار کمی رژ گونه به رنگ صورتی علاوه بر افزایش شادابی چهره، هارمونی فوق العاده ای با رنگ های طوسی و آبی ایجاد می کند.  برای انتخاب کفش نیز می توانید به سراغ یک جفت نیم بوت جیر خاکستری بروید و استایل خود را شیک تر کنید.

6.     گپ بلند و سایز بزرگ با پیراهن دکمه دار

یکی دیگر از استایل های غیر رسمی که می توانید در زمستان از آن استفاده کنید، پوشیدن یک گپ بلند سایز بزرگ با پیراهن دکمه دار است. برای داشتن یک ظاهر زیبا و جذاب، پیشنهاد می کنیم پیراهن آبی روشن را با یک گپ سایز بزرگ طوسی تیره ترکیب کنید. پوشیدن این لباس ها با یک شلوار جین تنگ مشکی و یک جفت کفش پاشنه دار قهوه ای یا مشکی، می تواند زیبایی شما را کامل کند.

نکات مهم طراحی استایل با گپ بلند و سایز بزرگ

نکات مهم طراحی استایل با گپ بلند و سایز بزرگ



همان طور که در ابتدای مقاله نیز گفته شد، در دنیای مد امروز، پوشیدن گپ بلند و سایز بزرگ بسیار مرسوم است و طرفداران بسیاری دارد. اما انتخاب این پوشش بدون توجه به جزئیات، نه تنها زیبا نیست بلکه می تواند نشانه بی سلیقگی در نظر گرفته شود. در ادامه به نکات مهم و جزئیاتی اشاره می کنیم که با رعایت آن ها زیبا تر به نظر خواهید رسید:

1.       استفاده از چند تکه جواهر و اکسسوری

اکسسوری های مناسب، به ویژه یک گردنبند یا دستبند ظریف، می ‌توانند بافت راحت و گشاد شما را جلا ببخشند. معمولا یک گپ بلند یقه اسکی با یک گردنبند بلند، ست منحصر به فرد و جذابی است.

2.     پوشیدن کفش های شیک

کفش یکی از مهم ترین پوشیدنی ها در رسیدن به ظاهری جذاب است. چکمه های کوتاه و بلند، گزینه های بسیار مناسبی برای ست شدن با گپ بلند سایز بزرگ زمستانی هستند. یک کفش ظریف و شیک در مقابل بافت درشت بلوزهای گپ، می تواند یک ترکیب متعادل و جذاب باشد.

نکات مهم طراحی استایل با گپ بلند



3.    انتخاب شلوار مناسب

مهم ترین نکته ای که باید برای استایل کردن گپ بلند خود در نظر بگیرید، انتخاب شلوار مناسب است. برای داشتن یک استایل جذاب بهتر است لباس های بافت گشاد و بزرگ خود را با شلوارهای متناسب و نسبتا جذب، ترکیب کنید. پوشیدن یک ژاکت سایز بزرگ با یک شلوار جین یا چرم مصنوعی انتخاب کاملا مناسبی است؛ بنابراین سعی کنید یک بافت یقه ‌دار سایز بزرگ را همراه با شلوار جین بلند بپوشید و ظاهر خود را با یک نیم بوت کامل کنید.

جمع بندی

ترکیب کردن لباس های مختلف با یکدیگر و رسیدن به یک استایل جذاب، هنری است که هر کسی از عهده آن بر نمی آید؛ اما با کمی دقت و سلیقه می توانید بهترین استایل را برای خود ایجاد کنید. همان طور که گفته شد، امروزه پوشیدن لباس های بافتنی سایز بزرگ همچون گپ بلند و گشاد، بسیار مرسوم است و طرفداران زیادی دارد. برای رسیدن به یک استایل شیک و جذاب کافی است به نکات گفته شده دقت کنید و کفش و شلوار مناسبی را برای لباس بافتنی خود انتخاب نمایید.

source

توسط