04 آبان 1402 ساعت 19:03

مشخصات فنی سدان برقی هونگچی E-QM5 برای عرضه در بازار ایران منتشر شد. در ادامه با مشخصات و امکانات Hongqi E-QM5 آشنا می‌شویم.

شرکت BM CARS که به‌عنوان زیرمجموعه گروه بهمن و بهمن موتور برای عرضه خودروهای وارداتی شناخته می‌شود، به‌تازگی در وب‌سایت خود لیست مشخصات و تصاویر از سدان برقی هونگچی E-QM5 را منتشر کرده است. در همین راستا در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز قصد داریم شما را با مشخصات و امکانات Hongqi E-QM5 آشنا کنیم.

مشخصات فنی هونگچی E-QM5

هونگچی E-QM5

هونگچی E-QM5 به یک موتور برقی مجهز شده که قدرتی برابر با 140 کیلووات (187 اسب بخاری) و گشتاور 230 نیلوتن‌متر را به همراه دارد. این خودرو از باتری 54 کیلووات ساعتی نیز بهره می‌برد که در صورت شارژ کامل می‌تواند مسافتی برابر با 431 کیلومتر را بپیماید.

هونگچی E-QM5

برای این خودرو امکان پشتیبانی از شارژ سریع نیز فراهم شده که ظرف نیم ساعت می‌تواند تا 80 درصد باتری را شارژ کرد. باتری‌های این خودرو با شارژر معمولی نیز ظرف مدت 8 ساعت به‌شکل کامل شارژ می‌شوند.

هونگچی E-QM5

طول این خودرو به 5040 میلی‌متر، عرض آن 1910 میلی‌متر، عرض آن به 1569 میلی‌‌متر و فاصله محوری آن نیز به 2990 میلی‌متر می‌رسد که می‌تواند فضای مناسبی را برای سرنشینان فراهم سازد. گفتنی است شرکت بهمن موتور در حالی به‌دنبال عرضه خودروهای برقی است که هنوز زیرساخت مناسب این خودروها در سراسر کشور فراهم نشده است.

امکانات رفاهی و ایمنی

خودرو برقی بهمن موتور

از امکانات این خودرو می‌توان به تنظیم برقی صندلی‌های ردیف عقب در نسخه فول، تهویه الکتریکی، باز و بسته شدن آینه‌‌های جانبی به‌صورت برقی همراه با گرم‌کن و چراغ راهنما، چراغ‌های روز، دوربین 360 درجه، مانیتور لمسی همراه با دوربین عقب، سیستم کروز کنترل، ترمز پارک برقی و اتوهولد، گرم‌کن صندلی‌های جلو، سیستم نمایش فشار باد تایرها (TPMS)، سیستم هشدار تصادف از جلو (FCW)، سیستم ترمز اضطراری (AEBS)، تنظیم برقی صندلی سرنشین جلو و تنظیم دستی صندلی راننده و دسته دنده شیفت بای وایر اشاره کرد.

ویدیوی معرفی هونگچی E-QM5

کاتالوگ

خودرو وارداتی جدید بهمن موتور

source

توسط