رنو آماده می‌شود تا نسل جدید کوچولوی شهری خود، توئینگو را در هیبت یک خودروی تمام-الکتریکی که طراحی و استایل فانتزی و خاص خواهد داشت، در بازارهای هدف خود عرضه کند، آن هم با قیمت پایه کمتر از ۲۰هزار یورو. پیش‌نمایش نسل آتی توئینگو، در قالب خودروی مفهومی جدیدی که امروز رونمایی شده، به نمایش درآمده است. و همانطور که از تناسبات و طراحی این خودروی مفهومی مشخص است، طراحان رنو تصمیم دارند با یک طراحی متمایز که البته نیم‌نگاهی گذرا به گذشته نیز دارد، توئینگو جدید را فرم دهند.

کانسپت جدید رنو توئینگو - Renault Twingo Concept 2023

بطور مشخص، تا رسیدن به خط تولید، کمی از این عناصر اغراق‌شده، کاسته خواهد شد اما می‌توان انتظار داشت رنو توئینگو ۲۰۲۶ از نظر طراحی، نظر جوان‌ترهایی که سبک زندگی مدرنی دارند را به خود جلب خواهد کرد.

کانسپت جدید رنو توئینگو - Renault Twingo Concept 2023

از نظر پیشرانه نیز فعلا آنچه که می‌دانیم، این است که مجموعه تمام-الکتریکی به‌کار رفته در توئینگو ۲۰۲۶، با هر کیلووات‌ساعت انرژی می‌تواند تا ۱۰ کیلومتر رانندگی بی‌وقفه را پشتیبانی کند. و این یعنی حتی اگر پکیج ۳۰ کیلووات‌ساعت که یک ظرفیت به نسبت پایین برای باتری خودروهای الکتریکی به حساب می‌آید نیز در آن استفاده شود، می‌تواند با هر بار شارژ کامل، تا ۳۰۰ کیلومتر را بی‌وقفه بپیماید.

انتهای پیام

source

توسط