داخل کابین، نمایشگر ۷ اینچی صفحه کیلومتر و نمایشگر ۸ اینچی اطلاعات و سرگرمی دیده می‌شود. تریم‌های XLE و XSE با نمایشگر ۱۲.۳ اینچی ارائه می‌شوند. از سیستم‌های اپل کار پلی، اندروید اتو و شارژر وایرلس پشتیبانی می‌شود. در تریم‌های سطح بالا، یک هداپ دیسپلی ۱۰ اینچی نیز تعبیه شده است. برای سیتسم صوتی از برند JBL و ۹ اسپیکر استفاده شده است.

معرفی تویوتا کمری 2025

تریم‌های مختلف، تودوزی متفاوتی دارند. کمری SE تودوزی پارچه SofTex با دوخت سفید روی رنگ مشکی یا Boulder دارد. کمری LE روکش پارچه‌ای با طرح امواج اقیانوس دارد. برای کمری XSE چرم مشکی یا قرمز روشن در نظر گرفته شده است. کمری XLE نیز چرم و تزئینات میکروفایبر دارد. برای این دو تریم می‌توان گرمکن و تهویه صندلی را سفارش داد. علاوه بر آن، شیشه‌های آکوستیک پنجره جلو نیز دردسترس است تا آلودگی صوتی کاهش یابد.

همه تریم‌های کمری ۲۰۲۵ با سیستم Safety Sense 3.0 تویوتا عرضه می‌شوند. این سیستم شامل ویژگی‌هایی مانند هشدار برخورد با قابلیت تشخیص خودرو و عابر پیاده، کروز کنترل تطبیقی، دستیار کمک به خروج از خطوط، نظارت بر نقاط کور، نور بالا اتوماتیک، هشدار ترافیک عقب و … است.

برای تریم‌های XLEو XSE پکیج اختیاری Premium Plus ارائه می‌شود. این پکیج شامل دستیار ترافیک، هشدار ترافیک جلو، کمک به تغییر لاین، نمای پانوراما و … است. هنوز اطلاعاتی درباره تریم اسپرت TRD در دسترس نیست.

source

توسط