می دانید همانند سرم صورت ویتامین سی یکی دیگر از محبوب ترین سرم هایی که خانم ها برای زنده نگه داشتن زیبایی طبیعی خود و یا نمایان کردن این زیبایی، از آن استفاده می کنند، سرم صورت طلا است. اما طلا از ترکیباتی است که اگر قصد خرید سرم صورت آن را داشته باشید، با انتخاب های زیادی روبرو خواهید بود. بنابراین شناخت بهترین مارک و بهترین برند آن برای انتخابی درست، بسیار مهم است. در این مقاله با ما باشید تا شما را با دو مورد از بهترین مارک هایی که در حال حاضر امکان خرید آنها از بسیاری از فروشگاه ها و البته با بهترین قیمت از فروشگاه بانه گالری امکان پذیر است، آشنا کنیم.

سرم صورت طلا چیست و چرا معروف است ؟

طلا یکی از ترکیباتی است که از زمان های بسیار گذشته تر و قبل از اینکه اصلا سرم های صورت معرفی شوند نیز کاربرد مراقبتی داشته است و از آن برای مقاصد زیبایی استفاد می شده است، حتی ماسک های صورت طلا، از جمله محبوب ترین ماسک هایی می باشند که نمونه های ماسک ورقه ای صورت نیز از آنها ساخته شده است.

سرم های صورتی که از طلا ساخته شده اند، در واقع سرم هایی می باشند، آبرسان، جوان ساز و حاوی هیالورونیک اسید و البته مقادیر بسیار بالایی از ذرات ریز، طلا که در نمونه های خوب که بهترین مارک ها و برند های سازنده، آنها را تولید می کنند، از طلا 24 عیار استفاده می شود. این محصولات، یعنی سرم های صورت طلا، به دلیل قدرت جذب بالای سرم ها، خواص طلا را به خوبی به پوست و صورت شما رسانده و باعث بهبود وضعیت آن به صورت شگفت انگیزی خواهند شد.

و اما ویژگی هایی برای بهترین مارک سرم صورت طلا بودن

به صورت کلی چیزی که باعث بهترین بودن در یک زمینه می شود، فقط کیفیت نیست و کیفیت اولین فاکتور آن می باشد، اما اثر گذاری به موقع، قیمت مناسب و محبوبیت میان مصرف کنندگان نیز از فامتور هایی هستند که در بهترین بودن یک محصول تاثیر گذار می باشند و وقتی می گوییم بهترین مارک سرم صورت طلا فلان برند است، منظورمان این است که محصولی که تولید کرده، هم قیمت بسیار مناسبی دارد، هم از کیفیت بالایی برخوردار است و هم از نگاه کاربران نیز، بهترین محصول می باشد.

حال بهترین برند سرم صورت طلا چیست ؟

مطمئنا با محصولات برند بیوآکوا آشنا هستید و شاید هم از آنها چندین بار استفاده کرده باشید، اگر از هیچ کدام از محصولات مراقبت از پوست بیوآکوا استفاده نکرده اید، سرم صورت طلایی که این برند تولید کرده و باعث شده جایگاه بهترین بودن را برای آن به ارمغان بیاورد، شروع خوبی برای استفاده از محصولات بی نظیر و البته ارزان قیمت این برند می باشد. البته بیوآکوا فقط یک سرم طلا تولید نکرده و دو نمونه از آن در حال حاضر در بازار موجود می باشند که در ادامه هر دو آنها را معرفی خواهیم کرد.

سرم صورت طلا 24 عیار بیوآکوا – 100 میل

محصولی که حاوی عصاره طلا خالص 24 عیار و البته هیالورونیک اسید می باشد و به دلیل اینکه درصد هیالورونیک اسید آن کمی بالاتر است، دارای خواص آبرسانی بیشتری می باشد و البته جوان ساز نیز می باشد.

سرم طلا 24 عیار بیوآکوا BIOAQUA



سرم صورت طلا 24 عیار بیوآکوا – 30 میل

محصولی که باز حاوی عصاره طلا 24 عیار خالص و البته هیالورونیک اسید است، اما این بار مقادیر بیشتری از طلا در ساخت این محصول استفاده شده است و هیالورونیک اسید آن کمتر است، به همین دلیل خواص حوان سازی آن قوی تر می باشد و البته خاصیت آبرسانی نیز دارد.

سرم طلا 24K بیوآکوا



هر دو محصول از سرم های صورت بیوآکوا که در بالا معرفی شدند به دلیل کیفیت بالایی که دارند، اثر گذاری فوق العاده ای که از خود نشان داده اند و البته به دلیل عدم استفاده از ترکیبات شیمیای در ساخت آنها و همچنین با توجه به نظر سنجی که از بین مشتریان و مصرف کنندگان محصولات ساخته شده از طلا در بانه گالری انجام شده، از بین محصولات ادامه مطلب نیز، بهترین سرم هایی می باشند که تا کنون تولید شده اند و همین محبوبیت بالای آنها سبب شده که بیوآکوا را به بهترین برند تولید کننده سرم صورت طلا تبدیل کنند.

سایر بهترین سرم های صورت ساخته شده از طلا

ما فقط بیوآکوا نیست که این نوع سرم ها را تولید می کند و فقط بیوآکوا نیست که به عنوان بهترین برند سازنده آنها شناخته می شود، بلکه مارک های دیگری نیز وجود دارند که البته سرم های صورت آنها نیز در بانه گالری موجود می باشند و به عنوان یکی از بهترین سرم های صورت طلا در بازار شناخته می شوند که به صورت زیر می باشند

سرم صورت طلا 24 عیار ونزن

این محصول همانند نمونه 100 میل محصول مشابه خود از بانه گالری ساخته شده است و به دلیل اینکه ونزن زیر مجموعه برند بیوآکوا است، در صورتی که سرم طلا 24 عیار – 100 میل بیوآکوا موجود نبود می توانید با اطمینان از همان کارایی، همان اثر گذاری و همان کیفیت، این سرم صورت را تهیه نمایید. سرم صورت طلا 24 عیار ونزن نیز خاصیت آبرسانی دارد و در رتبه سوم محبوبیت قرار گرفته است.

سرم ضد پیری صورت و آبرسان حلزون و طلا ونزن



سرم صورت طلا و کلاژن وکالی

وکالی برند فرانسوی چینی است که سرم صورت طلای آن که خواص کلاژن سازی فوق العاده بالایی دارد، کمی گران قیمت تر است و به همین دلیل در نظر کاربران محبوبیت کمتری نسبت به سایر موارد نام برده شده تاکنون دارد، وگرنه اگر از لحاظ کیفیت باشد، می توان این سرم صورت طلا را نیز جزو بهترین برند های بازار دانست.

سرم صورت ضد پیری کلاژن وکالی



سرم صورت طلا و روغن است ایمیجز

و اما از دیگر محصولاتی که به دلیل کمتر محبوب بودن برند ایمیجز نسبت به برند بیوآکوا فروش کمتری داشته و مطمئنا محبوبیت کمتری هم داشته و البته مقادیر طلای استفاده شده در ساخت آن نیز آنچنان بالا نمی باشد، سرم صورت طلا ایمیجز است که حاوی مقادیر بالایی روغن اسب نیز می باشد و خواص ای روغن را ینز در خود دارد.

سرم ضد چروک صورت طلا ایمیجز Images



سخن آخر

در پایان باید بگوییم که در صورت موجود بودن، مطمئنا بهترین مارک سرم صورت طلا، برند بیوآکوا است و اگر می خواهید صرفا از خواص بی ظنیر آن بهره مند شوید، بهتر است که نمونه 30 میل آن را خریداری نمایید. در صورتی هم که محصولات بیوآکوا نا موجود بودند، خرید هر کدام از سرم های صورت دیگری که از طلا ساخته شده اند و در بالا معرفی شدند، می توانند کار شما را راه انداخته و همان اثر و همان کیفیت را به شما بدهند.

source

توسط