انتظار میرفت که سامسونگ محصول جدید خود یعنی Galaxy Fit3 را در اوایل سال جرای معرفی کند که بنا به دلایل ناموجه این موضوع به اواخر سال به تعویق افتاد و حال تصاویر جدیدی از این ساعت هوشمند به بیرون درز کرده که اطلاعات بیشتری را در ادامه برایتان شرح خواهیم داد.

فهرست مطالب

سامسونگ به طور دقیق زمان رونمایی و عرضه Galaxy Fit3 را اعلام نکرده اما رندرهای جدیدی که منتشر شده نشان میدهد این مچ بند هوشمند قرار است با چه ویژگی هایی همراه باشد. در حال حاضر تصاویر جدیدی از این ساعت منتشر شده که نسان میدهد بندهای آن از رنگ های خاکستری و مشکلی پشتیبانی میکنند.

تصاویر جدید Galaxy Fit3 صفحه نمایش مستطیل شکل را تایید میکند. جدا از این مورد شایعه شده که Galaxy Fit3 قرار است سایز بزرگتری نسبت به Galaxy Fit2 که 3 سال پیش منتشر شده بود داشته باشد. در کنار این موضوع یک دکمه فیزیکی و یک میکروفون داخل در سمت راست ساعت درنظر گرفته شده است که اگر این موضوع به واقعیت تبدیل شود باید انتظار قیمت گزافی را داشت. ساعت Samsung Galaxy Fit3 قرار است با بندهای سیلیکونی و ردیاب‌ های معمولی سلامت و تناسب اندام همراه باشد که از اصلی ترین ویژگی های دیگر میتوان به ردیابی خواب، پایش ضربان قلب و گام شمار اشاره داشت.

source

توسط