بازی Gangs of Sherwood محصول جدیدی در سبک بازی های آنلاین کوآپ بوده که با جنب و جوش های بسیاری همراه است. این بازی از سوی ناکون معرفی شده که پیشنهاد میشود با پلازا جهت نقد و بررسی بازی Gangs of Sherwood همراه باشید.

داستان و سبک بازی از جایی آغاز میشود که نیروهای ارتش کلانتر ناتینگهام مشکلات بسیاری برای شما ایجاد نموده اند و راهی جز مبارزه با آنها ندارید. دنیای این بازی میزبان آزادی عمل های بسیاری بوده که یکی از مهم ترین و برجسته ترین آنها ترکیب حملات بوده که از این طریق میتوانید دشمنان خود را به شکل و شمایل مختلفی که دوست دارید نابود کنید. دشمنان در این دیستوپی اینده نگرانه از یکسری افسانه های مشابه به رابین هود الهام گیری شده اند که این بخش میتواند جذابیت های خوبی را برای شما به ارمغان بیاورد.

فهرست مطالب

بازی Gangs of Sherwood

بازی Gangs of Sherwood یک محصول چند جانبه در سبک بازی های اکشن، کوآپ، مولتی پلیر، PvE و گروهی بوده که میتواند گیم پلی بسیار خوبی را برای سرگرمی در اختیار شما قرار دهد. روند توسعه بازی را استودیو Appeal Studios به دوش داشته که کمپانی نام آشنای Nacon ناشر بازی خواهد بود. زمان انتشار و پلتفرم های بازی در ادامه گفته شده که پیشنهاد میشود با پایان معرفی بازی Gangs of Sherwood با ما جهت بررسی آن همراه باشید.

همچنین بخوانید :

بررسی بازی Gangs of Sherwood

نقد و بررسی بازی Gangs of Sherwood


قبل از آغاز توضیحات مربوط به گیم پلی، تصاویر، صداگذاری شخصیت ها و… باید بدانید که این بازی از سوی استیم و سازنده به عنوان یک بازی خشونت آمیز معرفی شده است که این موضوع میتواند خطرات ذهنی و شخصیتی بسیاری را برای افراد زیر 16 سال به همراه داشته باشد. در طول مراحل و گیم پلی بازی با دشمنان بسیاری مواجه خواهید شد که برای عبور از آنها باید به سراغ روش هایی بروید که از آنها برای نابودسازی ظالم ترین خدایان در بازی های دیگر استفاده میشود.

همچنین بخوانید :

شاید این موضوع از دیدگیمرهایی که علاقه بسیاری به بازی های اکشن دارند یک مزیت به حساب بیاید. در دنیای سراسر هیجان بازی Gangs of Sherwood راهی جز مبارزه ندارید زیرا در این بازی فضایی برای گفتگو و سیاست درنظر گرفته نشده و همین امر شما را مجاب میکند تا از هر روشی که شده برای نابودسازی دشمنان استفاده کنید. این تنوع در روش های مبارزه ای به شما امکان رشد بیش از حد را میدهد به شرط آنکه علاقه و مهارتش را داشته باشید. هر یک از شخصیت های موجود در بازی میزبان یک قدرت محدود بوده است که کنترل کننده شخصیت باید با حضور در نبردهای دشوار خود را محک بزند تا بتواند به نیروهای جدیدی دست پیدا کند. تنها در این صورت است که میتوانید در آینده حرفی برای گفتن داشته باشید زیرا اگر این چنین نباشد باس فایت های بازی شما را در کسری از ثانیه خواهند کشت و این موضوع چیزی جز اعصاب خوردی برایتان نخواهد بود.

نقد و بررسی بازی Gangs of Sherwood


همانطور که شاهد بودید سیستم مبارزه ای بازی میزبان مزیت های بسیاری بوده اما نکته مهم دیگری که سبب جذابتر شدن محصول جدید Appeal Studios میشود بکارگیری سیستم دشواری مراحل در بخش دشمنان بوده است. اگر قرار براین باشد که شما قوی شوید و دشمنان را به سادگی از بین ببرید قطعا هیچ جذابیتی برایتان در بازی پدیدار نخواهد شد. در این بخش سیستم دشواری مراحل بازی Gangs of Sherwood به نسبت سطح و لول شما دشمنانی را سدراهتان قرار میدهد که برای عبور از آنها باید استراتژی های مناسبی را پیاده سازی کنید. هر مپ و بخش از بازی میزبان دشمنان خاصی بوده که این موضوع میتواند شما را با پوشش مختلفی از دشمنان شیطانی مواجه کند.

همچنین بخوانید :

همانطور که اشاره شد این بازی به صورت آنلاین قابل اجراست که میتوانید با دوستان خود یک تیم 4 نفره تشکیل دهید و با حضور در بازی به دنبال جمع آوری XP ها باشید و با نابودسازی دشمنان قدرت خود را افزایش دهید. موارد و المان های بسیاری در بازی اهمیت داشته که اگر آنها را رعایت کنید، در پایان امتیاز بیشتری را کسب خواهید نمود. همین امر میتواند جایگاه شما در لیگ های معتبر جهانی را بهبود ببخشد و در نتیجه مزیت های بیشتری را در اختیار شما قرار دهد. نیروهای کلانتر ناتینگهام همانطور که در ابتدا نیز گفته شد برای نابودی شما دست به هرکاری خواهند زد. این موضوع سبب تقویت گیم پلی بازی Gangs of Sherwood میشود زیرا خود را ملزم به تقویت در دنیایی میدانید که هیچ نور امیدی وجود نداشته و فقط با کشتن دشمنان میتوانید به سطوح بعدی راه پیدا کنید.

طراحی و صداگذاری بازی کامپیوتر Gangs of Sherwood با الهام گیری از یک موتور گرافیکی قدرتمند شکل گرفته که این موضوع میتواند شما را در برابر ویژگی های ظاهری و بصری بسیاری قرار دهد. دنیای زیبا و متشکل از المان های گرافیکی بی تردید روی روند بهتر بازی تاثیر مثبتی خواهد داشت. اگر نیم نگاهی به تصاویر داشته باشید متوجه خواهید شد که در نبردهای تن به تن بازی از اکشن های تصویری خوبی استفاده شده که این موضوع میتواند به شما انگیزه های جدیدی برای ادامه بازی بدهد.

تاریخ انتشار و پلتفرم های بازی

نقد و بررسی بازی Gangs of Sherwood


براساس تصمیم گیری های ناکون بازی Gangs of Sherwood قرار است برای پلتفرم های پلی‌استیشن ۵، مایکروسافت ویندوز، اکس‌باکس سری اکس و سری اس منتشر شود که تاریخ انتشار بازی Gangs of Sherwood در تاریخ 9 آذر 1402 انجام خواهد گرفت.

همچنین بخوانید :

سیستم های بازی

حداقل سیستم مورد نیاز برای بازی Gangs of Sherwood

  • Requires a 64-bit processor and operating system
  • OS: Windows 10
  • Processor: Intel Core i7-4790 or AMD Ryzen 5 1500X
  • Memory: 16 GB RAM
  • Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1650S, 4 GB or AMD Radeon RX 570, 4 GB
  • DirectX: Version 11
  • Storage: 15 GB available space

سیستم پیشنهادی بازی

  • Requires a 64-bit processor and operating system
  • OS: Windows 10
  • Processor: Intel Core i5-12600K or AMD Ryzen 5 7600X
  • Memory: 16 GB RAM
  • Graphics: NVIDIA GeForce RTX 2070, 8 GB or AMD Radeon RX 6700 XT, 12 GB or Intel Arc A770, 8 GB
  • DirectX: Version 12
  • Storage: 15 GB available space

سخن پایانی

نقد و بررسی بازی Gangs of Sherwood به پایان رسید که برای شروع سعی نمودیم به بخش های مختلفی از محصول جدید Nacon اشاره داشته باشیم. نظر شما عزیزان نسبت به این بررسی بازی چیست؟ شما میتوانید نظرات و پیشنهادات خود نسبت به متون و بررسی را برایمان در بخش نظرات به اشتراک بگذارید و با انجام اینکار به تکمیل شدن مقاله از زوایای مختلف کمک کنید.

منتخب کاربران

source

توسط