در رویداد The Game Awards 2023 بازی های بسیاری معرفی شدند که یکی از محبوب ترین و مورد انتظار ترین انها محصول جدید شخصیت نام اشنای دنیای گیم یعنی هیدئو کوجیما بود که نام این بازی OD بوده است. این بازی با بیشترین پوشش خبری که دریافت نمود توانست نظرات بسیاری را به سمت خود جذب نماید.

جدیدترین اثر هیدو کوجیما که قرار است با همکاری Xbox Game Studios توسعه و منتشر شود یک نسل و سبک جدید از بازی های ویدیویی را به نمایش میگذارد که اگر این همکاری موفقیت امیز باشد که به نظر میرسد تا حدود بسیاری نیز باشد ْ تمام ضرر را کمپانی کونامی خواهد نمود زیرا با خارج شدن هیدو از کونامی شاهد افت کیفیت بازی های این شرکت بودیم و حال قرار است شاهد همکاری این شخصیت برجسته دنیای گیم با یکی از قویترین شرکت های سازنده بازی و ناشر باشیم. Xbox Game Studios در این زمینه توانست بیشترین پوشش خبری مربوط به رویداد گیم اواردز 2023 را به خود اختصاص دهد که بی شک بیشترین دلیل ان حضور هیدو در روند توسعه بازی OD بوده است.

تریلر منتشر شده از این بازی جدید نمایانگر حضور شخصیت های بسیاری بوده که برخی از انها در دنیای سینما و ویدیو برجسته بودند و برخی قرار است برای اولین بار در این بازی معرفی شوند.

نظر شما نسبت به خبر چیست ؟ باما همراه باشید.

منتخب کاربران

source

توسط