حمید یاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درخصوص اینکه آیا بحث برگزاری جام باشگاه‌های جهان بسته شده است؟، اظهار داشت: هنوز کاملا بسته نشده، موضوع اصلی زمان برگزاری این رقابت‌‌هاست چون سال پرترافیکی داریم و اینکه کشتی‌گیران درجه یک در اختیار باشگاه قرار بگیرند. باید نشست دیگری با رئیس فدراسیون برگزار کنیم.

وی درباره اینکه بعد از عدم عقد قرارداد جدید از سوی گروه ملی فولاد با کشتی‌گیران استخدامی، آیا این تیم در رقابت‌های فصل آینده لیگ برتر فرنگی شرکت خواهد کرد؟، گفت: هنوز برای لیگ برتر فراخوان نزدیم که ببینیم می‌آیند یا نه. مطمئنا زمان‌بندی و تقویم لیگ را بدهیم، این مسئله هم مشخص خواهد شد.

رئیس سازمان لیگ کشتی درباره اینکه فدراسیون چه سازوکاری درباره عدم تسویه چند تیم از فصول گذشته لیگ برتر با کشتی‌گیران‌شان دارد؟، گفت: تضامین تیم‌ها را بیشتر می‌کنیم، در همین لیگ اخیر که پشت سر گذاشتیم چک تضمینی میلیاردی گرفته شد، درخصوص تیم فولاد خوزستان با مدیرعامل جدید این باشگاه صحبت شده و بچه‌ها به کمیته انضباطی شکایت کرده‌اند.

یاری درباره قرارداد معوقه کشتی‌گیران تیم هیئت کشتی قائمشهر که در لیگ چند فصل قبل حاضر بود، خاطرنشان کرد: این برای گذشته است، متاسفانه ساز و کار منظمی در بحث تضامین وجود ندارد و یک تیم به اسم هیئت در مسابقات شرکت کرد و در نهایت حقوق بخشی از اعضای‌شان پرداخت نشد. به هرحال آن زمان هم سازمان لیگ فدراسیون کشتی بوده و ما باید پیگیر باشیم، اینکه با کدخدامنشی چقدر کار محقق شود را نمی‌دانم.

انتهای پیام/

source

توسط jahankhabari