لوسید گراویتی یک شاسی‌بلند برقی جدید است که سال 2025 وارد بازار خواهد شد. این شاسی‌بلند آمریکایی، نخستین بار در نمایشگاه خودرو لس آنجلس به نمایش گذاشته شد و علاوه بر لوکس و کاربردی بودن، یک سواری بسیار با کیفیت در اختیار سرنشینان می‌گذارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، انتظار می‌رود شاسی‌بلند لوسید گراویتی (Lucid Gravity) با ورودش به بازار در سال 2025 قواعد بازی را در بازار شاسی‌بلندهای برقی تغییر دهد. این خودرو جدید 708 کیلومتر برد دارد و صندلی‌های ردیف سوم نیز به صورت آپشن قابل خریداری هستند.

لوسید گراویتی مدل 2025 یکی از پیشرفته‌ترین خودروهای برقی است و از آخرین فناوری‌های این حوزه بهره می‌برد. با این که خودروهای برقی زیادی در بازار وجود ندارند که هفت نفر سرنشین را در خودشان جا بدهند، لوسید گراویتی این امکان را برای مشتریانش به وجود آورده است و همه اعضاء خانواده می‌توانند در سفرهای طولانی از جای کافی برخوردار شوند.

کرمان موتور شیراز

مشخصات فنی لوسید گراویتی مدل 2025 تا کنون به صورت رسمی اعلام نشده است ولی می‌دانیم که پیشرانه آن بیش از 800 اسب بخار نیرو دارد و بردی بیش از 700 کیلومتر خواهد داشت. شتاب صفر تا صد در حدود 3.5 ثانیه تخمین زده می‌شود و قیمت آن نیز کمتر از 80 هزار دلار خواهد بود.

کمپانی لوسید تأیید کرده است که موتور برقی لوسید گراویتی 2025 بسیار بی صداست و ساختار 900 ولتی آن نه تنها زمان شارژ را پایین می‌آورد بلکه باعث بالا رفتن عملکرد نیز می‌شود.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

 

برای دسترسی سریع‌تر:

source

توسط jahankhabari