به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سامانه بتا بانک رفاه؛ پلتفرم آنلاین ارائه طرح های اعتباری/اقساطی بانک رفاه به مشتریان است. در این پلتفرم مشتریانی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می کنند (درحال حاضر مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی) امکان خرید اعتباری/اقساطی از مراکز طرف قرارداد با بانک را خواهند داشت.

همچنین پذیرندگان یا فروشگاه های سراسر کشور در صورت همکاری با بانک و با بهره گیری از امکانات این سامانه امکان فروش اقساطی به مشتریان معرفی شده از سوی بانک را دارند.

بتا بانک

دسترسی به این سامانه از طریق نشانی اینترنتی

برای مشتریان و تامین کنندگان متقاضی استفاده از این خدمت بر بستر اینترنت مهیا شده است.

ویژگی ها و امکانات سامانه بتا

– مکانیزه بودن کامل فرآیند استفاده از طرح های اعتباری سامانه برای مشتریان و پذیرندگان
– ارائه پنل اختصاصی به مشتریان به منظور مشاهده آنلاین وضعیت خرید کالا، تعداد و مبالغ اقساط، وضعیت پرداخت اقساط و…
– امکان مشاهده آنلاین فروشگاه‌ها و مراکز طرف قرارداد بانک برای مشتریان
– احراز هویت و اعتبارسنجی آنلاین مشتریان هنگام استفاده از طرح های موجود
– امکان تایید آنلاین اجازه نامه برداشت از حساب توسط مشتریان بدون مراجعه به شعب بانک
– امکان تبادل آنلاین اعتبار مشتریان با سایر سامانه های فروشندگان کالا و خدمات
– ثبت آنلاین درخواست همکاری پذیرندگان با بانک برای استفاده از این خدمت
– مدیریت متمرکز فروش اقساطی پذیرندگان از طریق پنل اختصاصی ایشان در سامان

مخاطبان سامانه بتا

– مشتریانی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می نمایند (درحال حاضر مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی)
– تمامی پذیرندگان طرف تفاهم نامه با بانک در طرح های اعتباری موجود در سامانه

 

سامانه بتا بانک رفاه beta.refah-bank.ir

 

سامانه بتا بانک رفاه به نشانی beta.refah-bank.ir بوده و در اختیار عموم قرار دارد. بتا مخفف بستر تامین اعتبار بوده و سامانه بتا برای مشتریانی است که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت نمایند. سامانه بتا بانک رفاه یک بستر اینترنتی بوده که در جهت ارائه و تعریف طرح های تامین اعتبار و حمایتی به مشتریان از طرف بانک رفاه کارگران در اختیار عموم قرار داده شده است. این سامانه خدمات اینترنتی بانک رفاه کارگران را در اختیار عموم قرار داده و سبب بهبود عملکرد امور بانکی شده است.

سامانه بتا بانک رفاه یک سایت اینترنتی بوده که توسط بانک رفاه جهت ارائه خدمات اینترنتی در اختیار کاربران قرار گرفته است. در این مقاله به معرفی سامانه بتا بانک رفاه و راهنمای ورود به سامانه بتا بانک رفاه کارگران پرداخته می شود. همچنین در ارتباط با راهنمای ورود به سامانه بتا بانک رفاه و آموزش اعتبار سنجی بتا بانک رفاه صحبت خواهد شد.

سامانه بتا بانک رفاه beta.refah-bank.ir

بانک رفاه کارگران یک بانک داخلی بوده که در زمینه پرداخت اینترنتی و خدمات الکترونیک موفق عمل کرده است. این بانک در راستای جلوگیری از رفت و آمد کاربران، صرفه جویی در وقت و بهبود خدمات به صورت الکترونیک شروع به ارائه خدمات کرده و سامانه بتا بانک رفاه beta.refah-bank.ir در اختیار عموم قرار داده است.

بتا به معنی بستر تامین اعتبار بوده و سامانه بتا برای مشتریانی است که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می کنند. در واقع سامانه بتا بانک رفاه یک بستر اینترنتی بوده که در جهت ارائه و تعریف طرح های تامین اعتبار و حمایتی به مشتریان از طرف بانک رفاه کارگران در اختیار عموم قرار داده شده است. بتا دارای انواع طرح ها بوده که در زیر به معرفی طرح امید رفاه و طرح الماس پرداخته خواهد شد.

طرح امید رفاه

طرح امید رفاه یک طرح برای بازنشستگان تامین اجتماعی بوده که در آن مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی، کارکنان شرکت ها و سازمان های متعامل با بانک رفاه در قالب این طرح تسهیلات دریافت می کنند. بانک رفاه کارگران به منظور تداوم حمایت های خود از بازنشستگان تامین اجتماعی این طرح را قرار داده و آن را طرح امید رفاه نامیده است.

تسهیلات طرح امید رفاه به مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی و کارکنان بازنشسته که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت نموده تعلق می گیرد. میزان این تسهیلات ۲۰ تا ۱۰۰ میلیون ریال بوده که نرخ کارمزد ان ۴ درصد می باشد. همچنین تسهیلات طرح امید رفاه به کارکنان شرکت ها و سازمان های متعامل با بانک رفاه تعلق گرفته و میزان پرداختی به آن ها ۲۰ تا ۱ میلیارد ریال با نرخ سود سالانه ۶ درصد خواهد بود.

طرح الماس

طرح الماس در راستای تکمیل خدمات الکترونیک بانکی و ارائه خدمات مدرن به مشتری های بانک رفاه، خدمت برداشت جامع اقساط یکی از خدمات منحصر به فرد و متمایز بوده که سبب جذب مشتریان و افزایش درآمدهای کارمزدی شده است.

 

این طرح برای مستمری بگیران تامین اجتماعی که واریز حقوق آن ها در بانک رفاه بوده طراحی و پیاده سازی شده، در راستای عملی شدن این طرح متقاضی می تواند درخواست خود را به یکی از شعبه های بانک رفاه ارائه داده و سپس جهت ثبت تفاهم نامه همکاری با بانک، نسبت به فروش اقساطی خدمات و محصولات خود به جامعه مذکور اقدام کند. طبق این شرایط با اقساط تعیین شده برای مشتریان، مبلغ بدهی به صورت ماهانه و آنی پس از واریز حقوق مستمری بگیران، از حساب این افراد کسر و به حساب شرکت و سازمان ارائه دهنده خدمت واریز می شود.

ثبت نام در سامانه بتا بانک رفاه

افراد جهت بهره مندی از خدمات بانک رفاه کارگران این امکان را داشته که به سامانه بتا بانک رفاه کارگران مراجعه نموده و به صورت اینترنتی از خدمات این بانک بهره مند گردند. کاربران جهت استفاده از خدمات سامانه بستر تامین اعتبار نیاز به این داشته که در این سایت ثبت نام نموده و نام کاربری و رمز عبور خود را دریافت نمایند. نحوه ثبت نام در سامانه بتا بانک رفاه به صورت اینترنتی بوده و کاربر بایستی از اتصال دستگاه خود به اینترنت اطمینان یابد.

افراد جهت ثبت نام در سامانه بستر تامین اعتبار بانک رفاه ابتدا عبارت سامانه بتا بانک رفاه را در مرورگر خود سرچ نموده تا با جستجوی نتایج به نتیجه اول این سایت وارد شوند. همچنین این امکان را داشته که با ورود آدرس سایت به نشانی beta.refah-bank.ir به صفحه اول این سایت مطابق تصویر زیر وارد شوند.

مخاطب سپس بر روی اینترنت بانک رفاه که با کادر قرمز رنگ مشخص شده کلیک نموده تا وارد صفحه بعد گردد.

در صفحه بعد مطابق تصویر زیر بر روی گزینه ثبت نام که در کادر قرمز رنگ قرار گرفته کلیک خواهد کرد.مخاطب پس از کلیک بر روی لینک ثبت نام وارد صفحه بعد شده و در ابتدا مطابق تصویر زیر بایستی به انتخاب سامانه و به تکمیل اطلاعات مرتبط با کارت بپردازد.

در انتخاب سامانه می تواند بانکداری اینترنتی و همراه بانک را انتخاب نموده و در ادامه شماره کارت، کد اعتبار و تاریخ انقضا کارت را وارد خواهد کرد.کاربر در این همین صفحه در کادر بعدی به تکمیل اطلاعات کاربری پرداخته، شماره موبایل و نام کاربری خود را مطابق تصویر زیر درج خواهد کرد.

در ادامه همین صفحه کاربر به انتخاب رمز عبور پرداخته و پس از درج رمز عبور و تایید رمز عبور به پر کردن کادر رمز عملیاتی مالی (رمز دوم) خواهد پرداخت. در تکمیل رمز عملیاتی مالی رمز عبور جدید و تایید رمز عبور را وارد خواهد کرد. کاربر پس از ورود اطلاعات خواسته شده و تکمیل موارد گفته شده بر روی گزینه تایید مطابق تصویر زیر کلیک خواهد کرد.

بتا بانک رفاه

کاربر در طی این روند به انتخاب سامانه پرداخته، اطلاعات مرتبط با کارت بانکی را وارد نموده، به انتخاب رمز ورود پرداخته و سپس رمز دوم را وارد نموده تا با کلیک بر روی گزینه تایید عملیات ثبت نام را به اتمام برساند. روند ثبت نام در سامانه بتا بانک رفاه بدین صورت بوده و کاربر کار سختی در پیش ندارد. لازم به ذکر بوده که کاربر بایستی از رمز عبور خود محافظت نموده و در هنگام انتخاب رمز عبور از تاریخ تولید و این گونه موارد اجتناب نماید.

نصب سامانه بتا

تا این جای کار در اندیشه معاصر، روش وارد شدن به سامانه بتا بانک رفاه و ثبت نام آن را توضیح دادیم. از این رو مشتریان یا مراکز فروشگاهی به راحتی می توانند وارد این سامانه شده و از خدمات آن بهره مند شود. با این حال، بسیاری از مشتریان در پی دانلود و نصب نرم افزار مربوط به این سامانه می باشند.

از آن جایی که این روزها افراد بیش تر از گوشی موبایل شان استفاده می کنند، اکثر سامانه ها نسخه نرم افزار موبایلی خود را هم ارائه می دهند. اما در این رابطه باید بگوییم که تا کنون هیچ گونه نسخه موبایلی سایت بتا منتشر نشده و امکان دانلود و نصب اپلیکیشن مرتبط با آن وجود ندارد. بنابراین مشتریان بانک رفاه که قصد استفاده از خدمات این سامانه را دارند، باید با سرچ کردن آدرس اینترنتی آن یعنی beta.refah-bank.ir، مستقیما به این سایت وارد شوند. توجه کنید که مشتریان با استفاده از گوشی موبایل هم می توانند به این سامانه وارد شده و از این نظر محدودیتی نخواهند داشت.

ویدئوی آموزشی بتا بانک

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

source

توسط jahankhabari.ir