هنگامیکه پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی در حال تماشای مسابقه روز سه‌شنبه تیمش با رئال مادرید در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بود، ساعت مچی او در سرتاسر جهان خبرساز شد.

آگهی

به گزارش تی.ان.تی. اسپورت، آقای گواردیولا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مادرید یک ساعت منحصر به فرد به ارزش ۱ میلیون پوند (۱.۲۶ میلیون دلار) روی مچ دست خود بسته بود.

به گفته طراح این محصول، این ساعت نفیس به تعدادی محدود تولید شده و یکی از ۵۰ ساعت ساخته شده تاریخ در نوع خود است. 

به عبارتی،‌ این ساعت سبک‌ترین ساعت مکانیکی (غیردیجیتالی) جهان است که تا به حال ساخته شده و وزن آن با احتساب بند دور آن تنها ۱۸.۸۳ گرم است. یعنی اینکه وزن آن با وزن حدود چهار ورق کاغذ A4 برابری می‌کند.

شبکه خبری سی‌ان‌ان نیز می‌نویسد که این ساعت مچی در ابتدا برای رافائل نادال، تنیس‌باز مشهور و قهرمان ۲۲ جایزه گرند اسلم طراحی شده بود تا او بتواند از آن را به راحتی در حین بازی استفاده کند. در نتیجه قطعا می‌توان گفت که این ساعت با مهندسی بی‌نظیری طراحی شده تا بتوانند وزن آن را به حداقل برسانند.

قسمت یک‌تکه پشت این ساعت از کربن ساخته شده که آن را در برابر ضربه و خراش مقاوم می‌کند و همچنان باعث شده تا وزن آن به طرز خیره‌کننده‌ای پایین آورده شود.

چهارچوب تیتانیومی این ساعت نیز بوسیله چهار رشته فولادی با قطر باورنکردنی ۰.۳۵ میلی‌متر به قاب آن وصل شده است.

گواردیولا و دنیای مد

پپ گواردیولا اغلب به خاطر سبک پوشش‌های برازنده‌ای که دارد در حواشی فوتبال مورد تحسین هواداران قرار می‌گیرد و عشق او به مد، به اوایل دوران فوتبال حرفه‌ایش برمی‌گردد.

پپ گواردیولا در سال ۱۹۹۳ میلادی در حالی که برای باشگاه بارسلونا توپ می‌زد، همزمان به عنوان یک مانکن خوش‌تیپ در دفیله‌های «آنتونیو میرو» طراح اسپانیایی خودنمایی می‌کرد.

source
سئو سایت

توسط jahankhabari