جمهوری اسلامی – محمد مهاجری:

حضرات بزرگان محترم روحانيت
سلام عليکم
تصور مي‌شد، عمليات «وعده صادق» عليه رژيم‌صهيونيستي و نيز آغاز مجدد فعاليت گشت‌ارشاد (با نام جديد طرح نور) بتواند اتفاق پيش‌آمده در يکي دوماه اخير در باره جناب آقاي کاظم‌صديقي را به محاق ببرد و به فراموش بسپارد.

گواهي مي‌دهم هر روز با افراد متعددي در خيابانها، فروشگاهها، وسايل نقليه بخصوص مترو مواجه مي‌شوم که در باره دو سه موضوع اظهارنظر يا پرسش مي‌کنند. اين بدان معناست که قضيه از نگاه افکارعمومي نه تنها تمام نشده، بلکه چون شفافيت کامل در آن صورت نگرفته، فضايي از بدبيني را حفظ کرده است.

به عنوان يک علاقمند به روحانيت و معتقد به حفظ‌ شان و جايگاه آن و مهمتر بازگشت مرجعيت اين طبقه براي مردم، انتظار دارم موضوع آقاي صديقي استخوان لاي زخم نماند. اگر رفتار او صحيح، قابل دفاع و بدون خدشه است، صراحتا اعلام و ابهامات جامعه برطرف شود. در غيراين صورت، توقع جامعه مبني بر برخورد بدون تبعيض با ايشان عملي گردد.

توجه به عبارت مشهور «حسنات الابرار، سيئات المقربين» اقتضا دارد که مواجهه با اشتباهات کوچک عناصري که تابلو نظام به شمار مي‌روند، سخت باشد تا اميد و اطمينان مردم افزايش يابد.

متأسفانه حضور آقاي صديقي در نمازجمعه و توجيهات طلبکارانه‌اي که در برابر شائبه‌ها بيان داشت، سوءتفاهم‌هاي موجود را افزايش داد و بيم آن مي‌رود اين دمل چرکين سربسته بماند و بعدها خداي ناکرده عواقبش دامنگير همه روحانيت(که قطعا بسياري از آنها از آن دفاع نمي‌کنند) شود.

آنچه نوشته شد صرفا گزارشي از حرفهاي شفاف مردم کوچه و بازار است. چشم بستن برواقعيت، واقعيت را از بين نمي‌برد بلکه دير يا زود، روي تلخ خود را نشان مي‌دهد.
والامر اليکم.

source
سئو سایت

توسط jahankhabari