تصویری از علیرضا نیکبخت درکنار همسر و دخترش در فضای مجازی پر بازدید شده است.

رونمایی علیرضا نیکبخت واحدی از دختر زیبا و جذابش + عکس

علیرضا نیکبخت واحدی بازیکن سابق و مربی فوتبال اهل ایران است که سابقه هفت سال بازی در باشگاه فوتبال استقلال تهران و سه سال در پرسپولیس تهران را در کارنامه خود دارد و در پست هافبک چپ بازی می‌کرد. این بازیکن ازدواج کرده و یک دختر دارد. علیرضا نیکبخت برای اولین بار تصویری از دخترش منتشر کرده است.

علیرضا نیکبخت

مونا نیکی همسر علیرضا نیکبخت واحدی در این عکس استایلی شیک و زیبا دارد. او برای تدارک اوت‌فیت کژوال و شیک خود، دامن جین بلندی را با کت کوتاه جین همراه کرده و با شال سفید، کفش آل‌استار و کیف کوچک سفیدی آن را به سرانجام رسانده‌است.

علیرضا نیکبخت

استایل‌های جین از ترندهای بسیار محبوب پاییز امسال هستند و بسیاری از سلبریتی‌های مشهور و افراد خوش‌استایل و شیک‌پوش، امسال بیش از پیش از آیتم‌های جین استفاده می‌کنند.

ساعت لوکس طلایی‌رنگ و عینک دودی گران‌قیمت مونا هم اکسسوری‌های این استایلش بودند.

علیرضا نیکبخت واحدی

علیرضا نیکبخت ستاره اسبق تیم استقلال و همسر ابنفلوئنسرش به واسطه فعالیت های عمده مجازی شان همواره در مرکز توجه کاربران بوده اند. اما این روزها این پیشکسوت پرحاشیه فوتبال پس از عهده دار شدن سمت سرمربی گری تیم دسته سومی شادکام مشهد محتاط تر از پیش در شبکه های اجتماعی فعالیت می کند. هر چند مونا حسین پور هم که مدتی است با نام مونا نیکبخت در اینستاگرام فعالیت می کند دیگر به مانند گذشته در صفحه شخصی اش فعال نیست. در همین خصوص اکنون همسر علیرضا نیکبخت در اقدامی عجیب تصویری بسیار قدیمی از خودش در صفحه شخصی اش منتشر کرده است. مونا نیکبخت در این استوری اشاره کرده که این تصویر متعلق به روزگار جوانی و ۱۴ سال قبل او است.

همچنین او در انتهای این تصویر نوشته است: هی جوونی چه زود گذشت.

علیرضا نیکبخت

source
سئو سایت

توسط jahankhabari