سئو سایت
گرفتن
خداحافظ و رهایی به خیر تا 2020. همه گیری جهانی بر هر کسب و کاری تأثیر گذاشته است. از دیدگاه بازاریابی دیجیتال، سال 2021 چه چیزی را به همراه خواهد داشت؟ چندین رهبر بازاریابی دیجیتال نظرات خود را در مورد روندهای آینده به اشتراک گذاشتند.
تدی هایدت، بنیانگذار The Gauge Collective، این پیش بینی را ارائه کرد:
محورهای کسب و کار دیجیتال ممکن است دائمی شوند. رویدادها و تجربیات مجازی برای مخاطبان برای مشارکت خارج از پیام‌های فروش سنتی شما. ما به ماریانو کمک کردیم تا ملاقات‌های ماریانو، رویدادهای مجازی شامل دموهای سرآشپز، کلاس‌های میکسولوژی، و موسیقی زنده را راه‌اندازی کند و Tricoci مشاوره‌های مجازی را برای درمان‌های خانگی عرضه کند. فعالیت رسانه های اجتماعی خود را متنوع کنید تا با کاربران درگیر بیشتری ارتباط برقرار کنید. تا آن مرحله، با استفاده از فروشگاه و سایر ویژگی‌هایی که موانع خرید از شما را از بین می‌برند، تجربه کاربری را در پروفایل‌های اجتماعی خود غنی کنید. ما به Tricoci کمک کردیم تا فروشگاه اینستاگرام را برای تکمیل برنامه تجارت الکترونیک جدید خود راه اندازی کند.”
ماسیمیلیانو تیروکی، مدیر ارشد مالی و یکی از بنیانگذاران Shapermint، شاهد تغییر در رسانه های اجتماعی است:
رسانه‌های اجتماعی به جای کشف، به کانالی برتر برای خرید تبدیل خواهند شد. پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک باعث می‌شوند که مصرف‌کنندگان بدون نیاز به ترک پلتفرم، از مرحله کشف به خرید راحت‌تر بروند و یک مسیر ساده و یکپارچه برای خرید ایجاد کنند. با ادامه رشد تجارت اجتماعی تا سال 2021، برندهای خرده‌فروشی باید با قوانین جدید خود را با این پلتفرم‌ها وفق دهند، مشابه آنچه بسیاری با آمازون انجام دادند.
اطلاعات بیشتر از بهترین شرکت‌های بیمه مسافرتی توسط ForBES ADVISORByAmy DaniseEditor بهترین برنامه‌های بیمه مسافرتی Covid-19ByAmy DaniseEditorSherene Hilal، SVP، بازاریابی محصول و عملیات تجاری، Bluecore، پیش‌بینی می‌کند:
خریداران آگاه می خواهند از برندهای آگاه خرید کنند. این به معنای تکامل حتی فراتر از عصر شخصی‌سازی و ورود به عصر تجارت شخصی است، جایی که مصرف‌کنندگان تجربیات خود را با برندها هماهنگ می‌کنند تا ترجیحات خود را در هر لحظه منعکس کنند. آنها انتظار دارند که برندها آنچه را که در گذشته خریداری کرده‌اند را درک کنند و به آنها کمک کنند تا بر اساس تمام داده‌هایی که آگاهانه با آنها در ارتباط با سایت‌ها و کانال‌هایشان به اشتراک گذاشته‌اند، تصمیم بگیرند که در آینده چه چیزی را خریداری کنند. این فقط مربوط به ملاقات برندها با مصرف کنندگان در جایی که هستند نیست. این در مورد مارک ها است که به آنها می گویند چه می خواهند، زمانی که آن را می خواهند. اگر برندها و خرده‌فروش‌ها به جمع‌آوری داده‌های خریداران شخص اول ادامه دهند، باید به روش‌های معنی‌داری شروع به انجام آن کنند، پیش‌بینی کنند که خریداران‌شان چه چیزی می‌خواهند ببینند، و درک کنند که خریداران در چرخه‌های خرید خود کجا هستند تا پیش‌بینی کنند چه زمانی می‌خواهند ببینند. می خواهم بخرم.»
جیم کروگر، مدیر ارشد بازاریابی Veeam، موارد زیر را ارائه می دهد:
رویدادهای مجازی از سر ناچاری شروع شدند، اما به دلیل بازگشت سرمایه و دسترسی به اینجا می‌مانند. «در مواجهه با همه‌گیری کووید، رویدادها از سر ناچاری مجازی شدند. همانطور که به سال 2021 و پس از آن می رویم، بسیاری از رویدادها نه تنها به دلیل نگرانی های ایمنی ادامه دار، بلکه در نتیجه درس های آموخته شده در سال 2020 مجازی می مانند. رویدادهای مجازی بیشتر از رویدادهای حضوری در دسترس هستند. برای رویدادهای مجازی، مسائل مربوط به ویزا، محدودیت‌های سفر و هزینه‌ها به اندازه رویدادهای حضوری نگران‌کننده نیست و بسیاری از شرکت‌ها دریافته‌اند که این امکان را برای حضور بیشتر و مشارکت بیشتر فراهم می‌کند. این به معنای هزینه کمتر برای افراد بیشتر و ROI بالاتر است. نکته کلیدی این است که خلاق باشید و از طریق سخنرانان عالی، محتوای غنی و البته کمی سرگرم کننده، تعامل ایجاد کنید. در سال 2021 و پس از آن، رویدادهای مجازی همچنان راهی محبوب برای تعامل با مجموعه گسترده ای از مشتریان خواهند بود، زیرا شرکت ها مزایای بسیاری از رویدادهای آنلاین را مشاهده می کنند.
لیزا آپولینسکی، رئیس شرکت 3 Dog Write Inc، که وقتی به او در ویرایش کتاب کمک کردم، ملاقات کردم، این بینش ها را ارائه می دهد:
از بین بردن کانال های رسانه های اجتماعی «بسیاری از شرکت‌ها شروع به کاهش تعداد کانال‌های رسانه‌های اجتماعی که برای اشتراک‌گذاری و تأثیرگذاری استفاده می‌کنند، کرده‌اند و به درستی این کار را انجام می‌دهند. با توجه به تعداد زیادی کانال در دسترس، و بسیاری از شرکت‌ها سعی کرده‌اند در همه آنها مرتبط باقی بمانند، نیاز به شلوغی تقریباً فراگیر است. کاهش کانال‌های رسانه‌های اجتماعی تنها به مرتبط‌ترین آنها نه تنها محبوب، بلکه ضروری است.»
تعامل زنده با رویدادهای مجازی. «رویدادهای مجازی قدرت زیادی دارند، اما اگر فقط ارتباط یک طرفه وجود داشته باشد، چنین نیست. در بسیاری از انجمن ها و شرکت ها اشتباهی وجود دارد که رویدادهای مجازی باید در مقابل زنده بودن پخش شوند. بله، عوارضی وجود دارد که ممکن است در رویدادهای زنده رخ دهد، اما پاداش آن بسیار بیشتر از خطر است. این چیزی است که شرکت کنندگان به دنبال آن هستند، چیزی که می تواند حتی تا حدی جایگزین یک رویداد زنده شود.
استفاده از AR در تعامل دیجیتال با توجه به مالکیت فیس‌بوک Oculus و ده‌ها حق ثبت اختراع واقعیت افزوده، این که متخصصان رشد دیجیتال باید یاد بگیرند و AR را در تعامل دیجیتالی بگنجانند، مسئله زمان است. این هنوز در حاشیه است، اما اکنون زمان تحقیق، یادگیری و بررسی چگونگی استفاده از AR در دارایی های دیجیتال فعلی است.
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. Henry DeVriesHenry DeVries، M.B.A.، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل Indie Books International، هر ساله با هزاران تاجر در مورد چگونگی متقاعد کردن با یک داستان صحبت می کند. او در نوشتار و سخنرانی خود، به شیوه‌های طنز، استراتژی‌های عمل‌گرایانه را به اشتراک می‌گذارد که می‌تواند نتایج فروش را دوبرابر کند و بازدهی بازاریابی 400% تا 2000 را به دست آورد. او همچنین رئیس موسسه بازاریابی مشتری جدید است، یک شرکت آموزشی که در سال 1999 تأسیس کرد. او رئیس سابق یک آژانس تبلیغاتی و روابط عمومی Ad Age 500 است و به عنوان یکی از اعضای هیئت علمی بازاریابی و دستیار رئیس ادامه تحصیل در دانشگاه کالیفرنیا، سن دیگو خدمت کرده است. در ده سال گذشته، او به نویسندگی، ویرایش، و… و نویسنده بیش از 300 کتاب تجاری، از جمله کتاب پرفروش مک گراو هیل، “چگونه مانند وارن بافت معامله ای را ببندیم” – اکنون به پنج زبان، از جمله چینی. او مدرک لیسانس خود را از دانشگاه کالیفرنیا سن دیگو، MBA خود را از دانشگاه ایالتی سن دیگو، و برنامه های گواهینامه را در مدرسه بازرگانی هاروارد به پایان رسانده است. در نتیجه کار او، مشاوران و صاحبان کسب و کار چهار امتیاز دریافت می کنند: رزرو بیشتر، وبلاگ های بیشتر. ، سر و صدای بیشتر، و مسیر و برنامه ای برای کسب و کار بیشتر. در یک یادداشت شخصی، او یک مهره بیسبال است. او که سابقاً یک نویسنده ورزشی اسوشیتدپرس بود، از چهل و یک پارک لیگ برتر بازدید کرده است و قبل از اینکه «همه آنها را لمس کند»، باید سه تا برود.

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط jahankhabari