سئو سایت

گتی

بازاریابی بسیار پویا شده است. زمانی بود که فکر می کردیم یک بیلبورد می تواند تمام کارها را برای فروش محصولات ما انجام دهد، اما مانند هر جنبه دیگری از زندگی ما، فناوری آن را برای همیشه تغییر داده است.
ما نه تنها نحوه ایجاد تبلیغات را بهبود بخشیده ایم، بلکه بر نحوه خرید محصولات ما نیز تأثیر گذاشته ایم. اکنون، راه ایده آل برای افزایش فروش این است که در جایی باشید که مصرف کنندگان شما هستند، و این لزوما یک مکان فیزیکی نیست.
منسوخ شده در مقابل استراتژی های بازاریابی نوآورانه
بازاریابی دیجیتال، مانند هر شکل دیگری از بازاریابی، دائما در حال تغییر است. روزهایی که برای تبلیغات تجاری به مجلات چاپی یا بیلبوردها تکیه می‌کردیم، فکر می‌کردیم که آنها به تنهایی می‌توانند خریداران کافی برای موفقیت یک شرکت ایجاد کنند.
چندی پیش، شرکت ها با نشان دادن صریح محصولات خود، به ما گفتند که چگونه مشکلات ما را حل می کنند و مدام تبلیغ می کنند که چگونه از رقبا بهتر هستند، موفق شدند. امروزه مردم بیشتر از اینکه به تبلیغات مستقیم برند اعتماد کنند، به مصرف کنندگان دیگر اعتماد دارند. از برخی جهات، اکنون مأموریت درک این موضوع است که مردم نمی‌خواهند چیزی را بخرند که آشکارا به عنوان یک محصول نمایش داده می‌شود.
هر روز، شرکت‌ها راه‌های جدیدی ایجاد می‌کنند تا به مردم این احساس را بدهند که محصولاتشان را می‌خواهند – یا حتی بهتر از آن، انگار واقعاً به آنها نیاز دارند. مصرف کنندگان می خواهند انتخاب های خود را انجام دهند و آنچه را که می خرند به دلایل شخصی خریداری کنند. طبق تحقیقات گروه ODM، بیش از 70 درصد از مصرف‌کنندگان قبل از خرید با رسانه‌های اجتماعی مشورت می‌کنند. بنابراین، مردم همیشه هنگام خرید چیزی به تنهایی انتخاب نمی کنند. آنها اغلب می خواهند بدانند که دیگران چه فکری می کنند.
در اینجا دو استراتژی وجود دارد که من دریافتم که برای فروش محصول یا خدمات شما به شیوه ای ظریف تر مؤثر است:
• داستان بگویید. زنده کردن لحظاتی از تجربه دیگران، تماشای سناریوهای واقعی یا به اشتراک گذاری محتوای جالب، غیر معمول، تکان دهنده یا احساسی می تواند به ایجاد تعامل مصرف کننده با برند شما کمک کند. نایک در تبلیغ محصولات خود با داستان سرایی بسیار عالی عمل می کند. این برند ویدئوهایی را در استراتژی اجتماعی خود گنجانده است، که شامل داستان های فروتنانه و قدرتمند از غریبه ها، ورزشکاران و افراد مشهور است، مانند این. هنگامی که این رویکرد به خوبی انجام شود، می تواند یک ارتباط عاطفی با یک برند ایجاد کند.
• بررسی های اهرمی. بنا به دلایلی، ما تصمیم می گیریم به توصیه های غریبه ها باور کنیم. طبق یک نظرسنجی BrightLocal، “85٪ از مصرف کنندگان به بررسی های آنلاین به اندازه توصیه های شخصی اعتماد دارند.” کانالی برای بررسی در پلتفرم های رسانه های اجتماعی خود ایجاد کنید. این یک راه مفید و معتبر برای مصرف کنندگان است تا بیشتر در مورد شرکت شما بدانند.
اعتبار
یکی دیگر از روندهای فعلی در بازاریابی، سر و صدایی است که خود به خود ایجاد می شود. محرک اصلی اصالت است، که یکی از دلایل محبوبیت اینفلوئنسرها در حال حاضر است.
برای افزایش جذب مخاطب، برندها اکنون باید روی نمایش تمرکز کنند، نه گفتن. اگر اصالت را قبول دارید، مشتریان شما می توانند به بازاریابی شما برای شما کمک کنند. یکی از راه‌های ایجاد این نوع اشتیاق واقعی برای برندتان، انتخاب شخصیت‌های مناسب برای به تصویر کشیدن محصولتان است.
طبق گفته سیسکو، تا سال 2021، 80 درصد محتوای آنلاین ویدئویی خواهد بود. این نه تنها به معنای فرصت‌های مستمر برای اینفلوئنسرهای یوتیوب است، بلکه این احتمال وجود دارد که اصالت و جذابیت بیشتر از همیشه سودآور باشد.
چگونه می توانید از شخصیت ها به طور معتبرتری استفاده کنید؟
• ROI را با پیوندها/کدهای تبلیغاتی اندازه گیری کنید. یکی از بهترین راه‌ها برای پیگیری سودآوری اینفلوئنسری که انتخاب کرده‌اید، دادن لینک‌های ردیابی یا کدهای کوپن است. در پایان هر ماه، می‌توانید تعداد فروش‌های منتسب به اینفلوئنسر را پیگیری کنید.
• فردی را انتخاب کنید که در مورد این رشته می داند. شما باید مراقب باشید و فردی را پیدا کنید که ویژگی های مشابهی با مخاطبان شما داشته باشد. همه می خواهند یک نظر معتبر داشته باشند تا احساس کنند با یک برند مرتبط هستند و بخرند. طبق تحقیقات، 82 درصد از مصرف‌کنندگان به احتمال زیاد از توصیه‌های یک میکرو اینفلوئنسر پیروی می‌کنند.
جنبه منفی دیجیتال
امروزه، تقریباً به اندازه ی رقبای موجود در هر روز، محتوا تولید می شود که در بالای ذهن خریداران مبارزه می کنند. یک اشتباه معمولی که من می بینم که باعث می شود برندها مشتریان بالقوه خود را از دست بدهند، ایجاد محتوای بیش از حد است. درست مانند بیلبوردهای دهه‌های پیش، مردم وقتی از همین بیلبوردها زیاد باشد خسته می‌شوند.
خبر خوب این است که بازاریابی دیجیتال فوق العاده روان است و این بدان معناست که شما هنوز فرصت دارید استراتژی خود را تجدید کنید. من توصیه می کنم 2 تا 3 بار در هفته محتوا را منتشر کنید. به یاد داشته باشید که تولید چند قطعه محتوای با کیفیت بهتر از اشباع بیش از حد مخاطب است.
سیر تکاملی بازاریابی دیجیتال
ما باید تجربه خرید مشتری را تغییر دهیم. بیشتر از مرحله اول لذت، مردم دوست دارند همیشه احساس قدردانی کنند. شما باید استراتژی ها را برای مشتریان بالقوه خود به همان اندازه که برای مشتریان فعلی خود بهبود ببخشید.
فرآیند بازاریابی اکنون نشان می دهد که سیستم فروش/خرید بر اساس یک چرخ طیار است. به نظر می رسید سیستم قدیمی و قیف مانند فقط به مشتریان قبل از خرید اهمیت می داد. پس از فرآیند خرید، آنها برای کمک به فرهنگ شرکت، خدمات مشتری یا استراتژی بازاریابی اولویت نداشتند. سیستم فلایویل بر اساس توانایی مشتریان ما در ارائه بازخورد در همه زمان ها: قبل، حین و پس از خرید است.
ما در لحظه‌ای از تاریخ زندگی می‌کنیم که فناوری می‌تواند به ما کمک کند تا مخاطبان بیشتر و بهتری محصولاتمان را دوست داشته باشند. دسترسی به افراد بیشتری آسان تر است، اما مهم است که بدانید همه آنها به شرکت شما علاقه مند نخواهند شد.
شورای آژانس فوربس یک انجمن فقط دعوت برای مدیران در روابط عمومی موفق، استراتژی رسانه، آژانس های خلاق و تبلیغاتی است. آیا واجد شرایط هستم؟ آدریان گومز مدیر عامل شرکت Elaniin Tech. “>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط jahankhabari