محمد مخبر

به گزارش خبرنگار ایکنا، محمد مخبر، سرپرست ریاست جمهوری صبح امروز، 15 تیر ماه پس از دادن رأی در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ستاد انتهاخبات کشور اظهار کرد: یاد رئیس‌ جمهور شهید را به جد گرامی می داریم. انصافاً خلأ وجودی ایشان لحظه‌به‌لحظه خودش را نشان می‌دهد. ان‌شاءالله روح ایشان با اجدادشان محشور شود.

وی عنوان کرد: کار فوق‌العاده سخت و مشقت‌آمیزی در حال شکل‌گیری است. برای انتخابات ریاست جمهوری از یکسال پیش تدارک دیده می‌شود و کار سختی است از یک کشور پهناور با جمعیت ۸۵ میلیونی فراهم کردن امکانات برای پای صندوق رأی آمدن همه مردم کار بسیار سختی است.

سرپرست ریاست جمهوری با تشکر از همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم گفت: از شورای نگهبان، وزارت کشور، نیروهای امنیتی و انتظامی، صدا و سیما سپاسگزاریم؛ کار خوب و بسیار دقیقی در حال شکل‌گیری است و الحمدلله تا الان کار خوب پیش رفته و حالا هم نسبت به هفته گذشته استقبال بهتر، معنادارتر و بیشتری صورت گرفته است.

مخبر اظهار کرد: ان‌شاءالله خدا کمک کند تا مردم مسئولیت خود را به خوبی انجام دهند. یکی از مؤلفه‌های ارزش و عزت حکومت اسلامی در دنیا همین حضور مردم در صحنه و انتخابات است و امیدوار هستیم میزان مشارکت نسبت به هفته گذشته افزایش داشته باشد.

وی در پایان تأکید کرد: مردم اطمینان داشته باشند دولت بدون هیچ گرایشی این انتخابات را برگزار می‌کند و به دقت در حال رصد سلامت انتخابات است تا از رأی مردم به نحو احسن صیانت شود.‌ امیدوارم امشب و فردا صبح شاهد انتخابات خوبی برای مردم عزیز باشیم.

انتهای پیام

source

توسط jahankhabari.ir