سردار غلامرضا حسن‌پور، رئیس سازمان بسیج اصناف

به گزارش خبرنگار ایکنا، سردار غلامرضا حسن‌پور، رئیس سازمان بسیج اصناف صبح امروز، سه‌شنبه 27 شهریور، در اولین رویداد ملی جهادگران و الگوهای موفق کسب و کار بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور که در لانه جاسوسی سابق برگزار شد با تبریک فرا رسیدن هفته وحدت و هفته دفاع مقدس گفت: امروز افتخار برگزاری اولین رویداد بسیج اصناف را داریم. بیش از هزار گروه جهادی بسیج اصناف در سراسر کشور حضور دارند و اینها متشکل از بازاریان هستند و در روستاها و حاشیه شهرها حضور دارند.

 

وی افزود: گروه‌های جهادی مشکلات محلات را احصا می‌کنند و به بسیجیان اصناف مراجعه می‌کنند و نیاز محلات را اعلام و تأمین می‌کنند و روز جمعه به همان محلات مراجعه می‌کنند و نیازها را برطرف می‌کنند.

 

رئیس سازمان بسیج اصناف با بیان اینکه بسیج اصناف در حال تبدیل شده به یک گروه جهانی است، اظهار کرد: به عنوان مثال در پیاده‌روی اربعین به موکب‌ها خدمات فنی ارائه می‌کردند و از سوی دیگر در تلاش هستیم تا هر اتحادیه یک بسیج اصناف باشد و تعداد گروه‌های جهادی را از هزار نفر به هشت هزار نفر افزایش دهیم.

 

سردار حسن‌پور با بیان اینکه گروه‌های جهادی نقش مهمی در تحقق شعار سال دارند، گفت: به همین منظور گروه جهادی بازاریان را تشکیل خواهیم داد تا کسب و کارهای مختلف به ویژه کسب و کارهای روستایی را شناسایی و تجاری‌سازی کنند.

 

وی بیان کرد: ما باید اردوهای جهادی خیرین را راه‌اندازی کنیم و لازم است در این زمینه اتحادیه‌ها به گروه‌های جهادی کمک کنند تا این خیرین بتوانند در مناطق محروم حضور پررنگی داشته باشند. اگر امروز همه کشور درگیر کار جهادی شود قطعاً اثرات مثبتی در پی خواهد داشت.

 

رئیس سازمان بسیج اصناف با اعلام تشکیل اندیشکده‌ای به منظور گروه‌های جهادی اصناف گفت: در این اندیشکده تلاش می‌شود تا خیرین و گروه‌های جهادی را با پدیده‌های نوین فناوری مانند هوش مصنوعی آشنا سازد تا در‌ مسیر کاری خود کارآمدتر ظاهر شوند.

 

سردار حسن‌پور در پایان با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اظهار کرد: امروز همه ما داغدار غزه هستیم و باید اعلام کنم گروه‌های جهادی آمادگی دارند هرگاه درخواست شد برای ارایه خدمات فنی و مهندسی در غزه حضور پیدا کنند.

 

در ادامه سردار محمد زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی در سخنانی با بیان اینکه امروز جریان حرکت‌های جهادی خیلی قوی و قدرتمند خودش را به رخ دشمنان کشیده و به یک عامل اثرگذار برای توسعه انقلاب اسلامی تبدیل شده‌ است، گفت: هرچیزی که مولود انقلاب اسلامی است مورد طمع و حمله دشمنان قرار می‌گیرد و متأسفانه برخی هم در داخل که به بلوغ فکری نرسیده‌اند به جریانات جهادی حمله می‌کنند.

 

سردار زهرایی، رئیس بسیج سازندگی

 

رئیس سازمان بسیج سازندگی بیان کرد: واقعیت این است که گروه‌های جهادی قدرتی نرم برای ایران اسلامی ایجاد کرده‌اند و به شبکه‌ای جبهه‌ساز در دیگر بلاد اسلامی تبدیل شده‌اند. 

 

سردار زهرایی در پایان تأکید کرد: امروز گروه‌های جهادی ما از تخصص بالایی برخوردارند و گواهی‌های صلاحیت فنی هم دارند و امید می‌رود کاروان‌های جهادی به قرارگاه جهادی تبدیل شوند تا در مناطق مختلف حضور پیدا کنند. امسال تقریباً ۱۰ و نیم همت از مجلس کمک گرفته‌ایم و لذا مشکل نقدینگی وجود ندارد.

 

در پایان این رویداد تعدادی از برگزیدگان گروه‌های جهادی، کارآفرینان و اصناف و بازاریان توسط سردار سلیمانی، سردار حسن‌پور، سردار زهرایی و سردار فضلی تجلیل شدند.

انتهای پیام

source

توسط jahankhabari.ir