به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی حملات گسترده و ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کرد.

متن کامل این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا من المجرمین لمنتقمون

سجده آیه ۲۲

حملات هوایی گسترده وخبیثانه رژیم متجاوز صهیونسیتی به بیروت و اقدام ضد بشری و تروریستی این رژیم سفاک درکشتار مردم بابهره گیری از وسایل ارتباط جمعی که موجب شهادت و مجروح شدن صدها نفر از مردم غیور و بیگناه لبنان شد، نقض فاحش حقوق بشر و قوانین بین المللی و موجب تاثر و اندوه فراوان است.

هیات رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین ضمن عرض تسلیت به حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری مدظله العالی و دیگر مراجع عظام تقلید شیعیان و مسلمانان جهان و خانوادهای شهدا و مصدوین و مجروحین این جنایت، این اعمال ضد بشری و حملات توسط رژیم کودک کش و متجاوز صهیونسیتی به مناطق مسکونی در جنوب لبنان و کشتار و ترور صدها انسان مظلوم وبی دفاع را شدیداً محکوم کرده وخواستار برخورد قاطع مجامع و نهادهای جهانی و بین المللی بخصوص کشورهای مسلمان با این جنایات وحشیانه است و تحت فرماندهی فرمانده کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای مد ظله العالی آماده هرگونه کمک به جبهه مقاومت و مردم غیور و سید با افتخار و مجاهد و رهبر سرافراز حزب الله لبنان فرزند راستین امام خمینی ره حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله حفظه الله هستیم.

بلاشک سکوت و بی اعتنایی به رفتارهای ضد بشری این رژیم جعلی و نژادپرست موجب خونریزی بیشتر و تهدید منطقه ای و صلح و امنیت جهانی خواهد بود.

بر همگان لازم است که این رژیم موقت وجعلی که بدنبال تشدید تنش و جنگ افروزی و توسعه جغرافیایی جنگ و بی ثباتی و خونریزی در منطقه است را درجهت توقف ماشین کشتار کودکان و مردم بی گناه و آتش بس فوری تحت فشار قرار دهند.

از صبر و مقامت مردم و دولت لبنان که علیرغم این مصیبت ها و تقدیم شهدائ والامقام و فرماندهان ارشد خود دست از حمایت مردم مظلوم فلسطین و غزه برنداشته و شرافتمندانه اعلام حمایت همه جانبه دارند تقدیر و تشکر می‌نماییم.

بلاشک بر دیگر ملتهای آزاده بخصوص مسلمانان و کشورهای اسلامی نیز لازم است حمایت قاطع خود را از ملت مظلوم فلسطین وحماس قهرمان و جبهه افتخار آفرین مقاومت اظهار و از این رژیم آپارتاید اعلام تنفر کنند.

امید است خداوند درجهت نابودی این رژیم صهیونیستی ودفع شر آن از جهان و منطقه بخصوص فلسطین و غزه مظلوم، لبنان و سوریه نصرت و یاری فرماید.

فان حزب الله هم الغالبون
مهدی سلیمانی اردهالی
رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم
۱۴۰۳/۷/۴

source

توسط jahankhabari.ir