تاریخ انتشار به روز شده در

همزمان با آخرین تلاش‌ها از سوی جامعه بین‌المللی برای جلوگیری از گسترش درگیری‌‌ها در منطقه، فرمانده ارتش اسرائیل احتمال ورود نیروهای تحت امرش به داخل خاک لبنان را رد نکرده است.

آگهی

حملات کم‌سابقه اسرائیل به لبنان و پاسخ حزب‌الله در حالی بامداد چهارشنبه نیز ادامه یافت که رهبران جهان در مجمع عمومی سازمان ملل متحد گردهم آمده‌اند تا چشم‌انداز آینده جهان را در پرتو تلاش‌هایی در جهت صلح و امنیت پایدار ترسیم کنند. همزمان نشست اضطراری شورای امنیت نیز به‌درخواست فرانسه تا ساعتی دیگر برگرار خواهد شد.

همزمان با آخرین تلاش‌ها از سوی جامعه بین‌المللی برای جلوگیری از گسترش درگیری‌‌ها در منطقه، خبرگزاری‌ها از موج تازه‌ای از حملات اسرائیل به لبنان خبر می‌دهند. همزمان، سازمان ملل در تازه‌ترین گزارش خود آواره شدن بیش از ۹۰ هزار نفر از ساکنان جنوب لبنان از اکتبر سال گذشته به این سو را تایید کرده است.

از سوی دیگر با به صدا درآمدن آژیرهای هشدار هوایی در تل‌آویو، ارتش اسرائیل اعلام کرد یک موشک زمین به زمین شلیک شده از سوی لبنان را رهگیری کرده است. گفته می‌شود هدف قرارگرفتن تل‌آویو توسط موشک‌های حزب‌الله که در نوع خود سابقه نداشته است، با ابراز نگرانی واشنگتن همراه شده است.

فرمانده ارتش اسرائیل در آخرین موضع‌گیری خود از آماده شدن نیروهای تحت امرش برای ورود به خاک لبنان خبر داده است. طبق بیانیه ارتش اسرائیل نیروهای نظامی اسرائیل در حال انجام یک رزمایش در مرزهای شمالی هستند و همه گزینه‌ها همچنان روی میز است.

آخرین خبرها و تحولات مربوط به رویارویی نظامی اسرائل و حزب‌الله لبنان را در این گزارش دنبال کنید.

source
سئو سایت

توسط jahankhabari.ir