جوان آنلاین: راهپیمایی جمعه‌های خشم در حمایت از محور مقاومت و حزب‌الله لبنان و محکومیت جنایات وحشیانه رژیم دیوسیرت صهیونیستی پس از نماز جمعه در سراسر کشور برگزار شد. 
به گزارش ایسنا، مردم ایران اسلامی روز گذشته با برگزاری راهپیمایی دشمن‌شکن و وحدتبخش خود از محور مقاومت و حزب الله لبنان و فلسطین حمایت کرده و جنایات وحشیانه رژیم دیوسیرت صهیونیستی را محکوم و مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل را فریاد زدند. 
قریب به یک سال از جنایت و توحش و درنده خویی رژیم سفاک و خونخوار و گرگ صفت اسرائیل جلاد، در سایۀ سکوت سرد و مرگبار سازمان‌های بین‌المللی مدعی حقوق بشر و حمایت‌های بی‌دریغ و پشتیبانی‌های مالی، تسلیحاتی، نظامی و اطلاعاتی غرب به سرکردگی امریکای جنایتکار می‌گذرد. رژیم صهیونیستی امروز که خود را در صحنۀ میدان و نبرد رو در رو با مقاومت فلسطینی ناتوان و در رسیدن به تمامی اهداف از قبل تعریف شده خود ناکام یافته، با دست زدن به اقدامات کور و دیوانه وار و حملات ایذایی و سبعانه و ترور‌های وحشیانه در جنوب لبنان، سعی در فرافکنی و فرار از واقعیت صحنه و میدان نبرد در غزه خونین دارد تا با تنفس مصنوعی از سقوط و مرگ زودهنگام خود جلوگیری کند، اما بی‌تردید پیروز این نبرد حزب الله رشید و غزه مقاوم است. 
 قطعنامه راهپیمایی 
مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی در سراسر کشور با حضور پرشور خود در راهپیمایی «جمعه‌های خشم» و قرائت قطعنامه‌ای در چهار بند مواضع خود را اعلام کردند. 
در این قطعنامه آمده است: ما شرکت‌کنندگان در راهپیمایی «جمعه‌های خشم» با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام دفاع مقدس و تجلیل از حماسه آفرینی‌های ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا و ضمن تبریک و تسلیت شهادت جمعی از مردم و فرماندهان غیور به دبیرکل محترم حزب الله و رهبر مقاومت لبنان، مجاهد نستوه حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب سید حسن نصرالله (دامت برکاته) خاطرنشان می‌کنیم مهیای جهاد در دفاع از کیان اسلام و هرگونه خدمت به مجاهدین غزه و حزب‌الله لبنان هستیم و با بانگ بلند و حماسی «الله اکبر» و با تجدید عهد با آرمان‌های فلسطین و مقاومت اسلامی، اعلام می‌داریم:
۱. حمله به لبنان و بمباران جنون‌آمیز این کشور و به شهادت رساندن عناصر مؤثر حزب‌الله، به وضوح نشان‌دهنده عزم شیطانی رژیم آپارتاید برای تشدید و گسترش دامنه تجاوزات در منطقه است. ما ملت ایران ضمن اعلام حمایت از مجاهدین رشید حزب‌الله به‌عنوان نیرویی تأثیرگذار در مقابله با اشغال‌گری و تجاوزات رژیم صهیوفاشیسم، اعتقاد راسخ داریم که این ضربه‌ها خللی در اقتدار و استحکام سازمانی و انسانی جبهه مقاومت و حزب‌الله ایجاد نخواهد کرد و مقاومت قهرمانانه نماد‌های بی‌بدیل شرافت و آزادگی که در دفاع از ملت مظلوم غزه سینه سپر کرده‌اند با قوت ادامه خواهد داشت. 
۲. ما به سازمان ملل متحد و نهاد‌های بین‌المللی هشدار می‌دهیم تا زمانی که زائده استعمار و ویترین زنده استکبار، کشتار انسان‌های بی‌گناه را بی‌هیچ ممانعتی و در سکوت مجامع جهانی پیش می‌برد، بشریت رنگ آرامش را نخواهد دید و در صورت هرگونه تعلل در زدودن شاکله این عفونت و کشیدن افسار فاشیستی‌- تروریستی‌ترین سازه سیاسی تاریخ، بازیابی معنای حقوق بشر بی‌مفهوم خواهد بود و چنانچه زمینه صلح پایدار در منطقه ایجاد نشود، گسترش دامنه خشونت و جنگ، تبعاتی به‌مراتب فراتر از مرز‌های خاورمیانه خواهد داشت و از آن‌ها می‌خواهیم که فوراً برای توقف خشونت و آتش‌بس دائمی وارد عمل شوند و کابوس هفتاد ساله ناامنی در غرب آسیا را با بازگرداندن حق تعیین سرنوشت مردم فلسطین و همه‌پرسی سراسری در سرزمین‌های اشغالی پایان بخشند. 
 ۳. تجربه یک سال گذشته و سکوت شرم‌آور شورای امنیت و سازمان‌های بین‌المللی در قبال اعمال فشار امریکای جنایتکار، برخی رهبران رذل جهان و متحدان اروپایی و ممانعت از حفظ صلح و امنیت بین‌المللی و توقف جنایات جنگی رژیم صهیونیستی، بار دیگر نشان داد که نهاد‌های بین‌المللی عملاً در خدمت منافع قدرت‌های استکباری هستند. ما از تمامی دولت‌های مستقل و ملت‌های آزاده جهان به ویژه همه کشور‌های اسلامی و عربی می‌خواهیم که در برابر این ظلم آشکار و تجاوزات ظالمانه باند تبهکار بایستند و غزه و لبنان را تنها نگذارند. 
۴. ما ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های جبهه مقاومت اسلامی، به رژیم تروریست صهیونیستی اعلام می‌کنیم که تجاوز گسترده علیه لبنان و غزه و به خاک و خون کشیدن هزاران انسان بی‌گناه و ترور میهمان مجاهد شهید اسماعیل هنیه هرگز بی‌پاسخ نخواهد ماند و مقاومت در برابر نظام سلطه و رژیم بنیان نهاده شده بر آپارتاید و نسل کشی، همچنان اولویت اصلی ماست و تا تحقق آزادی کامل قدس شریف و سرزمین‌های اشغالی، در کنار ملت‌های مظلوم منطقه خواهیم ایستاد و آمادگی خود را برای هر گونه حمایت از غزه مظلوم و حزب الله لبنان اعلام می‌کنیم.

source

توسط jahankhabari.ir