جوان آنلاین: رژیم خبیث صهیونیستی ثابت کرده است که بی‌آبروترین جنایت‌کار تاریخ‌تمدن انسانیت است. 
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در ابتدای جلسه علنی دیروز مجلس گفت: حادثه طبس عمیقاً قلب ما و ملت شریف ایران را به درد آورده است. هیچ کارفرما و مسئولی حق ندارد هر سطحی از حوادث دردآور این چنینی را اقتضای کار یا غیرقابل‌اجتناب بداند. وی با بیان اینکه کمیسیون صنایع مجلس و آقای نیکزاد به‌عنوان نماینده ویژه اینجانب به همراه نماینده مردم طبس در میدان در روند تصمیم‌گیری‌ها و فرایند امدادرسانی نظارت و گزارش دقیق از علل وقوع حادثه تهیه خواهند کرد، گفت: بدون کوچک‌ترین مماشات به نمایندگان ملت و مردم شریف ایران گزارش خواهیم داد. رئیس مجلس تأکید کرد: آیین‌نامه ایمنی در معادن مصوب سال ۱۳۹۱ زینتی و صوری نیست و باید موبه‌مو و بادقت رعایت شود. 
رئیس مجلس در ادامه تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران ترور و کشتارجمعی مردم لبنان در حمله تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی و بمباران منازل مردم بی‌دفاع را به‌شدت محکوم می‌کند. وی گفت: همچون گذشته حامی دولت و ملت سربلند لبنان هستیم و برای شفای عاجل مجروحان دعا می‌کنیم. رژیم خبیث صهیونیستی ثابت کرده است که بی‌آبروترین جنایتکار تاریخ‌تمدن انسانیت است. 
قالیباف اظهار کرد: آن‌ها بی‌پروا کودکان را به قتل می‌رسانند. نسل‌کشی می‌کنند و با عملیات‌های تروریستی کور بی‌گناهان را به کام مرگ می‌کشانند و به این اقدامات افتخار می‌کنند. تمام این‌ها در حالی است که عاملان این جنایات در کنگره امریکا و در مقابل چشم مردم جهان ایستاده تشویق می‌شوند تا تمام ارزش‌های انسانی به سخره گرفته شود. قالیباف بیان کرد: امریکا و اتحادیه اروپا زمانی بر قوانین بین‌المللی تأکید می‌کنند که برای آن‌ها و متحدانشان نفعی داشته باشد، اما در نهایت هیئت حاکمه امریکا حاضر است بشریت را پای منافع مجتمع نظامی صنعتی و صهیونیسم بین‌المللی قربانی کند. قالیباف تأکید کرد: رژیم صهیونیستی رفتنی است چرا که ظلم پایدار نمی‌ماند و پس از آن مردم جهان عاملان و عامران این جنایات را محاکمه خواهند کرد. دولت‌های اسلامی باید بیدار شوند. اگر برادری بین مسلمانان برای آن‌ها کافی نیست غیرت عربی داشته باشندو قدرت خود را با مقاومت هم‌افزا کنند. وی ادامه داد: ماشین کشتار صهیونیستی باید با همراهی و تمام کشور‌ها و عدالتخواهان جهان به‌خصوص دولت‌های مسلمان متوقف شود و صلح هرچه زودتر بر غزه برقرار گردد.

source

توسط jahankhabari.ir