سعید جلیلی

به گزارش خبرنگار ایکنا، سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز، سه‌شنبه ۱۰ مهرماه با حضور در دفتر مرکزی حزب‌الله لبنان در تهران به مقام بلند شهید سیدحسن نصرالله، ادای احترام کرد. 

وی در ادامه در سخنانی در حاشیه این مراسم، گفت: شاید یک سؤال مهمی که امروز در عرصه جهانی و منطقه مطرح است، این است که چرا رژیم صهیونیستی با کینه‌توزی و تمام توان، اینگونه لبنان و ضاحیه را هدف قرار داد و تمام توان خود را برای هدف قرار دادن عزیز ما، سیدحسن نصرالله، به کار بست؟

جلیلی افزود: پاسخ این سؤال روشن است چون لبنان، حزب‌الله و سید‌حسن در چند دهه اخیر حرکت بزرگ و ارزشمندی را در منطقه شکل داده‌اند و طعم شکست را به رژیم صهیونیستی چشاندند و رژیم صهیونیستی را با ذلت از لبنان اخراج کردند. همچنین حزب‌الله، با ذلت طعم شکست را در جنگ 33 روزه به رژیم صهیونیستی چشاند.

 عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: در یکسال گذشته سیدحسن نصرالله و یارانش جوانمردانه در کنار غزه، حماس و مردم فلسطین ایستادند و از مقاومت دفاع کردند. همه اینها نشان می‌دهد فرزندان مقاومت نظم جدید منطقه را رقم خواهند زد. 

وی ادامه داد: امروز شهید سید حسن نصرالله بسیار تأثیرگذارتر از سیدحسن نصرالله است. شهادت سیدحسن امروز در منطقه و برای همه آزادگان جهان این انگیزه را ایجاد کرده است که آنچه باید در مقابله با رژیم منحوس صهیونیستی به کار گیرند، پای کار بیاورند. 

جلیلی در پایان گفت: امروز ما شاهد آینده‌ای خواهیم بود که در آن دیگر رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت. ان‌شاءالله حزب‌الله با موفقیت پرچم  مقاومت را در دست خواهد گرفت و با قدرت از تمام حیثیت جهان اسلام، فلسطین و لبنان دفاع خواهد کرد. 

انتهای پیام

source

توسط jahankhabari.ir