جوان آنلاین: پرچمی که شهدای قدس برای رهایی فلسطین و ملت‌های مسلمان از سلطه استکبار جهانی و صهیونیسم خبیث بین‌الملل به اهتزاز درآورده‌اند با شهادت مجاهدان و فرماندهان مقاومت بر زمین نخواهد ماند. 
به گزارش ایرنا، سردار سرلشکر محمد باقری با انتشار پیامی شهادت سردار سرتیپ پاسدار عباس نیلفروشان، مستشار عالی نظامی جمهوری اسلامی ایران در لبنان را تبریک و تسلیت گفت. در بخشی از این پیام آمده است: شهادت پرافتخار سردار عالیقدر و دانشمند سپاه اسلام سرتیپ پاسدار عباس نیلفروشان، مستشار عالی نظامی جمهوری اسلامی ایران در لبنان را که همراه رهبر مقتدر مقاومت، دبیر کل مجاهد حزب‌الله شهید سید حسن نصرالله و به دست پلید جنایتکاران صهیونیست به فیض والای شهادت نائل شد به مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا (مدظله‌العالی)، خانواده معظم شهید و آحاد همرزمان ایشان در جبهه مقاومت اسلامی به‌ویژه نهاد مقدس «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم. نقش‌آفرینی‌های مؤثر و راهگشای شهید نیلفروشان برای همیشه ماندگار و یاری‌بخش ادامه‌دهندگان راهش در نیرو‌های مسلح و مدافعان امنیت کشور خواهد بود. او عمر بابرکت خود را در مجاهدت و فداکاری در عرصه‌های مختلف انقلاب و نظام اسلامی سپری کرد و پس از شهادت شهید والامقام سرلشکر پاسدار محمدرضا زاهدی میراث‌دار او در سنگر مستشاری نظامی جبهه مقاومت اسلامی شد و در این میدان سترگ هم خوش درخشید. بی‌شک پرچمی که شهدای قدس برای رهایی فلسطین و ملت‌های مسلمان از سلطه استکبار جهانی و صهیونیسم خبیث بین‌الملل به اهتزاز درآورده‌اند با شهادت مجاهدان و فرماندهان مقاومت بر زمین نخواهد ماند، بلکه برافراشته‌تر از قبل کانون آگاهی، بیداری و تقویت روح استکبارستیزی و اقتدار روزافزون سازمان عظیم مقاومت اسلامی خواهد شد. 

 سلامی: شهید نیلفروشان ثابت‌قدم و باروحیه بود
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به دیدار‌های روزانه خود با سردار شهید سرلشکر عباس نیلفروشان گفت: وی بسیار ثابت‌قدم و باروحیه بود و هیچ اثری از اضطراب در سختی‌ها در سیمای او مشاهده نمی‌شد. 
سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دیدار با خانواده شهید عباس نیلفروشان ضمن تبریک و تسلیت شهادت این سردار عالی‌قدر گفت: شهید حاج عباس نیلفروشان یکی از فرماندهان بسیار قوی‌دل، مطمئن، آرام، نجیب، فهیم، با شخصیت، مدیر، مدبر و بسیار شجاع و آرام بود. وی با اشاره به آشنایی و دوستی دیرینه خود با سردار نیلفروشان و دیدار‌های روزانه خود با ایشان افزود: تقریباً بیش از ۳۰ سال است که با او آشنایی دارم و در شش سال اخیر بسیار نزدیک با حاج عباس مأنوس بودم. سلامی با بیان اینکه او یک انسان واقعی بود و شخصیت کاملاً واضحی داشت، گفت: آنچه خداوند برای او مقدر کرده بود، این بود که عمر نورانی و با برکتش به شهادت ختم شود. وی در ادامه شهادت در کنار سید حسن نصرالله را یک فضیلت برای سردار نیلفروشان دانست و افزود: بودن کنار سید حسن نصرالله و شهادت در کنار او فضیلت می‌خواهد و انسان با گذر زمان متوجه می‌شود که او با چه افرادی زندگی می‌کرد. فرمانده کل سپاه افزود: شهادت این عزیزان (سید حسن نصرالله و نیلفروشان) تغییر و تحول تاریخی را در جهان اسلام ایجاد خواهد کرد. این خون‌ها بسیار گرانبها و با ارزش هستند که روی زمین ریخته شده و شهادت بهترین تقدیر و سرنوشتی بود که می‌توانست برای سردار نیلفروشان اتفاق بیفتد. فرمانده کل سپاه در ادامه از شهادت در راه خدا به‌عنوان بالاترین درجه نزد خداوند یاد کرد و گفت: مطابق آیات قرآن بالاتر از شهادت درجه‌ای وجود ندارد و شهدا از اینکه خداوند چنین موهبتی به آن‌ها داده، شادمان هستند. سلامی در پایان گفت: با بیان اینکه با استعانت از روح همه این شهدا راه آن‌ها را ادامه خواهیم داد.

source

توسط jahankhabari.ir