دبیر شورای‌ عالی امنیت ملی

به گزارش خبرنگار ایکنا، علی‌اکبر احمدیان، دبیر شورای‌ عالی امنیت ملی ظهر امروز، سه‌شنبه 10 مهرماه با حضور در دفتر مرکزی حزب‌الله لبنان در تهران، ضمن دیدار با صفی‌الدین، نماینده حزب‌الله در تهران، شهادت سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله را تسلیت گفت.

وی در حاشیه این دیدار، گفت: سیدحسن نصرالله با شهادت خود پرچم مقاومت را بر بالاترین قله مبارزه در جهان به اهتراز درآورد. شاید همینطور که خون شهید مطهری، کتب او را تثبیت کرد، خون شهید سیدحسن نصرالله نیز جهاد، مقاومت و مبارزه را تثبیت کرد و به همه آموخت یقیناً نقش رهبری سیدحسن نصرالله پس از شهادت ایشان با دست بازتر و با حمایت‌ الهی؛ حمایتی که مخصوص شهدا است و به دیگری اختصاص ندارد، با قوت بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد. 

احمدیان با تأکید بر اینکه حزب الله قهرمان بیش از گذشته و پرفروغ‌تر و پرالهام‌تر خواهد درخشید، بیان کرد: با شهادت رهبران الهی در طول تاریخ هیچ گاه در جریان مکتب آنها خللی ایجاد نشده است و در کار حزب‌الله نیز خللی ایجاد نخواهد شد و آسیبی به حزب‌الله و قدرت رزم حزب‌الله وارد نشده است. 

دبیر شورای‌ عالی امنیت ملی با بیان اینکه سیدحسن نصرالله واقعاً از مصادیق کلام حضرت علی(ع) بود «لَوْ کَانَ جَبَلاً لَکَانَ فِنْداً، وَ لَوْ کَانَ حَجَراً لَکَانَ صَلْداً»، تأکید کرد: یقیناً سیدحسن شهید بیش از دبیرکل حزب الله، اثرگذار، الهام‌بخش، پیام‌بخش و عمل‌گرا خواهد بود. شهدا دستشان باز است و بیشتر از ما عمل می‌کنند. دشمن این را نمی‌فهمد.

وی تصریح کرد: دشمن نمی‌داند حزب‌الله پس از این حادثه، یک تجربه و عصر دیگری را شروع می‌کند. این عصر همانگونه که پس از شهادت سیدعباس موسوی، عصر قدرت حزب‌الله بود، آینده نیز همینگونه خواهد بود.

احمدیان در پایان گفت: جمهوری اسلامی ایران نیز کما کان همانگونه که وظیفه خود می‌دانست از حزب‌الله در دوران دبیرکلی سیدحسن حمایت کند، این وظیفه را برای خود پابرجا می‌داند چون بر مبنای یک اعتقاد و آرمان مشترک این همکاری شکل گرفته و برای همه مردم لبنان و جبهه مقامت آرزوی موفقیت می‌کنم. 

انتهای پیام

source

توسط jahankhabari.ir