گفت‌وگو|

سخنگوی فراکسیون مقاومت مجلس: شهادت سیدحسن نصرالله عزم جوانان انقلابی منطقه برای نابودی رژیم صهیونیستی را جزم می‌کند

سخنگوی فراکسیون مقاومت با بیان اینکه در پسا سیدحسن نصرالله ما شاهد جوشش سید حسن نصرالله‌های متعدد خواهیم بود گفت: با شهادت سید حسن نصرالله عزم همه جوانان انقلابی منطقه برای نابودی اسرائیل جزم خواهد شد.

مرتضی محمودی در گفت‌وگو با میزان، درباره حزب‌الله بیان کرد: اگر ما در حزب‌الله پسا سیدعباس موسوی دچار مشکل شدیم، اگر در حشدالشعبی پسا ابومهندس ابومهدی دچار مشکل شدیم پس در حزب‌الله پسا سیدحسن نصرالله هم دچار مشکل خواهیم شد و این امر امکان‌پذیر نیست. 

سخنگوی فراکسیون مقاومت ادامه داد: امروز نه تنها جهان اسلام در حوزه مقاومت و جبهه منسجم حزب الله لبنان ساختار خود را تقویت کرده بلکه الحوثی‌ها در یمن و حشدالشعبی در عراق به تأسی از جمهوری اسلامی ایران و گروه‌های مقاومت در منطقه علیه ظلم فریاد می‌زنند و در حال شکل‌گیری و گسترش هستند.

وی با بیان اینکه در پسا سیدحسن نصرالله ما شاهد جوشش سید حسن نصرالله‌های متعدد خواهیم بود، گفت: به زودی با معرفی جانشین سید حسن عزیز خواهیم دید که جریان مقاومت لبنان محکم‌تر از قبل ادامه پیدا خواهد کرد.

محمودی تاکید کرد: حزب الله لبنان به فرموده مقام معظم رهبری و به اذعان همه کارشناسان در این سال‌ها یک جنبش مستحکم در همه ابعاد از جمله نظامی، امنیتی، اقتصادی و اجتماعی است و در بین بدنه مردم لبنان و منطقه نفوذ دارد.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: شهادت سیدحسن نصرالله صدمه بزرگی است، اما شکست حزب الله نیست بلکه به معنای این است که جبهه مقاومت محکم‌تر از قبل خواهد شد. شهادت فرماندهان نشان دهنده استیصال اسرائیل غاصب و آمریکاست که به نقطه آخر رسیده‌اند و دست به هر کاری می‌زنند.

وی گفت: با شهادت سید حسن نصرالله عزم همه جوانان انقلابی منطقه برای نابودی اسرائیل جزم خواهد شد و استیصال رژیم صهیونیستی او را به سمت اضمحلال و شکست پیش خواهد برد.

محمودی با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی توسط عده کمی از نیرو‌های مقاومت فلسطین، آمریکا و رژیم صهیونیستی را زمین‌گیر کرد اظهار کرد: امروز با توجه به قدرت ایران اسلامی، مقاومت لبنان و حزب الله، جهاد اسلامی و حماس، حوثی‌ها در یمن، حشد شعبی در عراق، مردم مسلمان و شیعیان و اهل سنت سوریه و جبهه مقاومت، میلیون‌ها انسان مستضعف و آزاده در عالم منتظر هستند به صفوف مقاومت در این منطقه بپیوندند.

انتهای پیام/

source

توسط jahankhabari.ir