به گزارش شهرآرانیوز، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده کل نیروی دریایی ارتش در آیین اختتامیه نهمین اجلاس بین‌المللی مجاهدان در غربت و نخستین نشست بین‌المللی سازمان‌های مردم‌نهاد حامی فلسطین و مقاومت که عصر امروز (پنجشنبه ۲۶ مهر) در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار کرد: در علم نظامی و قواعد رسمی جنگ، مواجهه میدانی با مردان جنگی و قوای مسلح کشورهاست که سرنوشت جنگ را تعیین می‌کند و نسل‌کشی زنان و کودکان بی‌دفاع با بمباران هوایی کشوری که اساساً نیروی هوایی فعال ندارد، در همه قواعد نظامی مزیت محسوب نمی‌شود.
وی افزود: آن‌چه در غزه مظلوم رخ داد و آن‌چه امروز در ضاحیه و بیروت درحال وقوع است، به اذعان همه کارشناسان نظامی و تحلیل‌گران جنگ نشانه آشکار ضعف و ترس سران رژیم صهیونیستی است که با اتکا به تسلیحات وارداتی، بمب‌های آن‌چنانی و سنگرشکن را برای تخریب خانه و کاشانه مردم به‌کار می‌گیرند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش خاطرنشان کرد: خطاب به سران وقیح و بزدل رژیم صهیونیستی می‌گوییم که شادی کفتار‌ها بر پیکر شیران فلسطینی و لبنانی پایدار نخواهد بود و هر مرد مجاهدی که از جبهه مقاومت به خاک می‌افتد، مشعل نهضت در دل مبارزان آن شعله‌ورتر می‌شود و هزاران جوان مجاهد دیگر را بر ادامه خون شهید و مبارزه با اسراییل مصمم خواهد کرد.

وی ادامه داد: مشت‌های گره‌کرده‌ای که امروز در سرتاسر جهان فریاد حمایت از فلسطین و مبارزه با رژیم صهیونیستی را سر می‌دهند، زاده هزاران هزار بمبی هستند که بر سر مردم بی‌دفاع غزه فرود آمده است. این کار‌ها راه به‌جایی نمی‌برد. خودشان هم می‌دانند که در جنگ تموز، طوفان الاقصی یا وعده صادق ۱و۲ که با یک جریان نظامی مواجه شدند با همه حمایت‌هایشان به زانو درآمدند و به‌زودی در امتداد این مسیر، هیچ نقطه امنی برایشان باقی نخواهد ماند.

دریادار ایرانی تصریح کرد: این جنگ، نبرد باورهاست که در یکسوی آن، ترسو‌هایی هستند که از ترس موشک‌ها به پناهگاه می‌گریزند و از سرزمین‌های اشغالی فرار می‌کنند و در سمت دیگر، مردان و زنان مجاهدی که تا به‌امروز هزاران مشکل لاینحل سیاسی، امنیتی و اقتصادی به دشمن تحمیل کرده و اراده را به مصاف بمب‌های سنگرشکن فرستاده است.

وی تأکید کرد: در جنگ‌های این‌چنینی، چیزی جز ایمان نمی‌تواند ختم به پیروزی شود و برهمین اساس، ما از ترویج اندیشه مقاومت در برابر دشمن بشریت، اتحاد و حمایت همه‌جانبه از مقاومت دست برنخواهیم داشت.

source

توسط jahankhabari.ir