آیت الله سیفی مازندرانی:

مجمع مدرسین و محققین، همان اهل فتنه و سران آشوب سال ۸۸ هستند + فیلم

استاد حوزه علمیه قم ضمن محکومیت بیانیه مجمع مدرسین و محققین حوزه مبنی بر به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی، افراد این مجمع را همان اهل فتنه و سران آشوب سال 88 عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله علی اکبر سیفی مازندرانی استاد حوزه علمیه قم در ابتدای درس تفسیر که در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد به بیانیه مجمع مدرسین و محققین حوزه مبنی بر به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد و اظهار داشت: امروز زبان های اعتراضی در کشور می بینیم که می گویند چرا ایران اسلامی به جبهه مقاومت کمک می کند.

وی افزود: برخی به اسم نمی دانم مجمع محققین – از این اسم های من درآوردی که برای خود گذاشته اند – می گویند راه نجات و راه صحیح این است که اسرائیل را به رسمیت بشناسیم و این کشور غاصب نیز دولت خود را تشکیل دهد.

استاد حوزه علمیه قم بیان داشت: باید از این افراد پرسید که «این همه آرمان های انقلاب اسلامی چه شد؟» شمایی که ادعای سوپر انقلابی و طرفدار امام خمینی(ره) دارید بگویید که کلام امام راحل چه بود؟ اسلام و قرآن حرفشان چیست؟

وی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی در برابر اسلام می جنگد و فلسطین و لبنان و این کشورها بهانه است؛ چراکه نقشه آنان این است که از نیل تا فرات را بگیرند و این را در نقشه های خود نیز کشیده و به آن تصریح می کنند.

آیت الله سیفی مازندرانی خطاب به مجمع مدرسین و محققین حوزه ابراز کرد: آیا شما این قدر نمی فهمید که به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی به معنای از بین بردن تمامی ارزش های الهی و آرمان های انقلاب اسلامی است؟ آیا نمی فهمید که این کار شما توهین و جسارت به همه شهدا، امام راحل، رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه فقهای اسلام است؟

وی در ادامه تاکید کرد: باید جلوی این گونه مجمع ها را گرفته و آنان را در نطفه خفه کرد؛ این افراد همان اهل فتنه و از سران آشوب سال 88 هستند.

استاد حوزه علمیه قم در پایان خاطرنشان کرد: امروز جنگ اسرائیل و جبهه مقاومت آزمایش این امت است تا صف منافقین، بدعت گذاران و فتنه گران با صف مومنین خالصِ ذوب شده در ارزش های الهی و انقلاب اسلامی را از همدیگر جدا کند.

تعداد بازدید : 31

مشاهده مشروح سخنان آیت الله سیفی مازندرانی

 

 

source

توسط jahankhabari.ir