حجت الاسلام باقرزاده:

طوفان الاقصی لذت زندگی را از صهیونیست‌ها گرفت/ سازمان ملل شریک جرم اسرائیل است

عضو هیات علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) ادامه جنایات اسرائیل را برای حفظ موجودیتش ارزیابی کرد و گفت: کسی در دنیا اسرائیل را به رسمیت نمی‌شناسد و عملیات طوفان الاقصی لذت زندگی را از اسرائیلی‌ها گرفت.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدرضا باقرزاده عضو هیات علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در همایش بررسی ابعاد شخصیتی و مبارزاتی شهید سید حسن نصرالله که در مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) برگزار شد، اجزاء جنگ ترکیبی را نیازمند جوانان جهادی دانست و اظهار داشت: فرمان جهاد فقط فرمان جهاد نظامی نیست، اسرائیل با هجمه رسانه ای واقعیات را تحریف می کند و شب را روز نشان می دهد.

عضو هیات علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) هویت اسرائیل را تجاوز و وحشی‌گری خواند و گفت: جوانان امروز بهترین فعالان رسانه ای و در عرصه جهاد تبیین پیشگام هستند، تکلیف جوانان امروز در مقابل جنگ ترکیبی، جهاد ترکیبی در عرصه های مختلف است.

حجت الاسلام باقرزاده با اشاره به شکست اسرائیل در اذهان عمومی جهانیان، افزود: اسرائیل جنایت انجام می دهد تا موجودیت خود را در دنیا اثبات کند، دیگر کسی در دنیا اسرائیل را به رسمیت نمی شناسد، عملیات طوفان الاقصی لذت زندگی را از اسرائیلی ها گرفت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با قرائت آیاتی از سوره مبارکه حشر به امیدی که این آیات برای رزمندگان جبهه مقاومت دارد اشاره کرد و اظهار داشت: کسانی که به تاریخ تعرض رژیم صهیونیستی توجه ندارند و حق دفاع را برای اسرائیل محفوظ می دانند اشتباه می کنند؛ سازمان ملل شریک جرم اسرائیل است و با اینکه منشور شورای امنیت می گوید سازمان ملل باید طبق عدالت رفتار کند ولی سازمان ملل حقوق ذاتی انسان ها را زیر پا گذاشته است.

عضو هیات علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی با تاکید بر حق ذاتی تعیین سرنوشت کشورها توسط خود آنها، گفت: سازمان ملل نمی تواند حق تشکیل اسرائیل را در سرزمین فلسطین بدهد و ما از سازمان ملل در این زمینه شاکی هستیم، منشور سازمان ملل عدالت را در مقابل امنیت ذبح کرده و در سازمان ملل گفتن حذف اسرائیل در حالیکه عین عدالت است خلاف حقوق بین‌الملل خوانده می شود.

حجت الاسلام باقرزاده محذورات حقوقی جمهوری اسلامی در حمله به اسرائیل را بیشتر از حزب الله لبنان خواند و گفت: امروز ایران محور مبارزه با استکبار جهانی است و جبهه مقاومت را یاری می کند؛ جمهوری اسلامی اهل تسامح نیست و کاری را که باید برای جبهه مقاومت انجام بدهد انجام می دهد.

source

توسط jahankhabari.ir