نیرو‌های فجر شاخه نظامی گروه جماعت اسلامی لبنان از شهادت سه نفر از فرماندهان خود در راه آزادسازی قدس و فلسطین و مسیر جهاد و مقاومت علیه ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی در منطقه العرقوب در جنوب لبنان خبر داد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، نیرو‌های “فجر” شاخه نظامی گروه جماعت اسلامی لبنان از شهادت سه نفر از فرماندهان خود در راه آزادسازی قدس و فلسطین و مسیر جهاد و مقاومت علیه ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی در منطقه “العرقوب” در جنوب لبنان خبر داد.
جماعت اسلامی لبنان ضمن برگزاری مراسم باشکوه برای تشییع پیکر‌های شهدا در شهر صیدا، بر تداوم مقابله با رژیم صهیونیستی و یاری ملت فلسطین تأکید کرد.

“بسام حمود” نائب رئیس دفتر سیاسی جماعت اسلامی لبنان در مصاحبه با المیادین در حاشیه مراسم تشییع شهدای این گروه گفت: ما تأکید می‌کنیم در مسیر دفاع از لبنان، مقاومت در برابر رژیم متجاوز و اشغالگر و پشتیبانی از ساکنان نوار غزه باقی خواهیم ماند. ما در جماعت اسلامی لبنان تا زمانی که دشمن بر سرزمین فلسطین چنبره زده و بخشی از سرزمین ما را اشغال کرده باشد و به لبنان و روستا‌ها و شهر‌های ما حمله کند، به یاری خدا در کنار همه گروه‌های مقاومت با این رژیم متجاوز مقابله خواهیم کرد تا آن را از کشورمان لبنان و فلسطین ریشه کن کنیم.

source
سئو سایت

توسط jahankhabari.ir