به گزارش بولتن نیوز، عبدالرحمن معاشر دبیرکل جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی درگذشت والده، ابوالشهیدین مرحوم حاج سیدجواد حجازی (رضوان الله تعالی علیه) را تسلیت کفت.

متن تسلیت به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای حاج سیدعلی‌اصغر حجازی

قائم مقام محترم دفتر مقام معظم رهبری

با نهایت تأسف و تأثر، خبر درگذشت والد بزرگوارتان، ابوالشهیدین مرحوم حاج سیدجواد حجازی (رضوان الله تعالی علیه) موجب تألم خاطر گردید. 

این مرد بزرگ و مؤمن انقلابی که عمر پربرکت خود را وقف خدمت به اسلام، انقلاب و محرومان جامعه نمود، با تربیت فرزندانی شایسته و تقدیم دو شهید والامقام به نظام مقدس جمهوری اسلامی، الگویی کم‌نظیر از ایثار و فداکاری را به منصه ظهور رساند.

خدمات ارزنده ایشان در تأسیس و اداره موسسه خیریه دارالایتام مهدیه و رسیدگی به ایتام و نیازمندان، همواره در یادها خواهد ماند و قطعاً اجر و پاداش الهی را در پی خواهد داشت.

اینجانب ضمن عرض تسلیت این ضایعه جانگداز به محضر حضرتعالی، خانواده معزز و بیت مکرم حجازی، از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید، غفران و رحمت واسعه الهی و علو درجات، و برای جنابعالی و سایر بازماندگان محترم صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

امید است روح بلند آن مرحوم در این ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، با اولیاء الله و فرزندان شهیدش محشور گردد.

 عبدالرحمن معاشر

دبیرکل جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی

جمعه 22 تیرماه 1403

مصادف با 6 محرم الحرام 1446

source

توسط jahankhabari.ir