به گزارش مدار اقتصادی، تاریخ یاد شده قطعی نیست و هنوز به صورت عمومی اعلام نشده است، اما اگر رونمایی محصول در این تاریخ انجام شود، از تاریخ 20 سپتامبر، عرضه محصولات برای فروش آغاز میشود.
این عرضه برای اپل بسیار مهم است، زیرا طی سه ماهه اخیر شاهد فروش ضعیف گوشیهای هوشمند و دستگاههای پوشیدنی خود بوده است. عرضه آیفون 16 جدید در 20 سپتامبر به این معنی است که بخشی از درآمد حاصل از فروش این دستگاه در دوره فعلی (سه ماهه چهارم مالی اپل) ثبت شده است و شرکت انتظار دارد فروش آن نسبت به سال گذشته حدود 5 درصد رشد کند.
بخش بزرگتری از فروش در سه ماهه بعدی که مصادف با فصل تعطیلات است، محقق خواهد شد. تحلیلگران پیشبینی کردهاند که درآمد در آن دوره با 7 درصد افزایش به 128.4 میلیارد دلار خواهد رسید.
آیفون 16 دارای صفحه نمایش بزرگتر در مدلهای پرو و ویژگیهای دوربین جدید، مانند دکمه اختصاصی برای گرفتن عکس خواهد بود. این شرکت همچنین در حال راهاندازی مجموعهای از ابزارهای هوش مصنوعی به نام Apple Intelligence است. با این حال، به طور کلی، این گوشیها تفاوت زیادی با مدلهای سال گذشته نخواهند داشت.
در همین حال، دستگاههای پوشیدنی اپل در انتظار تغییرات بزرگتری هستند. مدلهای اپل واچ سری 10 نازکتر و دارای صفحه نمایش بزرگتر هستند. همچنین اپل در حال اصلاح خط ایرپادز خود با نسخههای پایینرده و میانرده جدید است. برای اولین بار، این شرکت حذف نویز را در ایرپادهای سطح متوسط خود ارائه میدهد و مدل پایه برای نخستین بار از سال 2019 به روز میشود.
این شرکت همچنین قصد دارد اواخر سال جاری میلادی مکهای خود را به پردازندههای M4 انتقال دهد، اما بهروزرسانیهای مک معمولاً تا یک ماه پس از عرضه سالانه آیفون ارائه نمیشوند.
source
سئو سایت