آبان 1402: زهرا حسینزاده، رئیس اداره پایش تحویل شرکت بورس کالا، در مورد تاخیر رخ داده در تحویل برخی از خودروهای فروخته شده در شرکت بورس کالا طی ماههای اخیر، اعلام کرده است که مشتریانی که نتوانستهاند خودروی خریداری شده را در موعد مقرر دریافت کنند و تا 30 روز پس از سررسید، اعتراض خود را به صورت مکتوب از طریق کارگزار خریدار به بورس کالا اطلاع دهند، میتوانند از خسارت ناشی از تاخیر در تحویل خودرو استفاده کنند.
بر اساس آمارهای اخیر ارائهشده توسط شرکت بورس کالا، تاکنون برای 1185 مورد اعتراض، خسارت تاخیر براساس 0.25 درصد ارزش قرارداد محاسبه شده و مبلغ 41 میلیارد و 600 میلیون تومان به عنوان سود تاخیر در تحویل خودرو، پرداخت شده یا در حال پرداخت است.