جوان آنلاین: آیت الله موحدی کرمانی در ابتدای جلسه کمیسیون تحقیق این مجلس گفت: این فاجعه بزرگی که در لبنان رخ داد واقعا دل‌های همه را سوزاند. خداوند ان شاءالله دشمنان را گرفتار و معذب کند که نتوانند این جنایات را انجام بدهند.

به گزارش صدا و سیما به نقل از دبیر خانه مجلس خبرگان رهبری، وی با ابراز تأثر از تعداد مصدومان این عملیات وحشیانه افزود: متاسفانه تعداد زخمی‌ها و مجروحان خیلی بالاست که شهدایی هم داشته است واقعاً انسان به شدت متأثر می‌شود و ما در غم این عزیزان شریک هستیم، اما مسلمانان واقعاً باید کاری کنند و این طور نباشد که خدای نکرده فقط شاهد این حوادث و ظلم‌ها باشند.

رئیس کمیسیون تحقیق مجلس خبرگان رهبری با شکوه به ساحت مقدس ربوبی و توسل به ذوات مطهر معصومین «علیهم السلام» اظهار داشت: به هر حال این‌ها مصایبی است که روز به روز بر ما وارد می‌شود و به خدا پناه می‌بریم از ظلم رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار علیه بشریت و عرضه می‌داریم «انا نشکو نبیک و نشکو الیک» خداوند ان شاءالله این مظلومین از این ظلم‌های فراوان نجات بدهد و ظالمین را هم به شدت مجازات کند و ادعیه ما را مستجاب نماید ان شاءالله.

source

توسط jahankhabari.ir