آیت الله کعبی در گفت‌وگو با خبرگزاری رسا مطرح کرد؛

مجمع مدرسین و محققین دنباله فتنه گران هستند/ اعلام برائت حوزه از این گروهک

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که گروه موسوم به مجمع مدرسین و محققین، غیرقانونی بوده و حق صدور بیانیه ندارد، بر لزوم برخورد نهادهای نظارتی و قضایی با این مجمع تاکید کرد.

آیت الله عباس کعبی عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به بیانیه مجمع مدرسین و محققین حوزه و به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی از سوی این مجمع خاطرنشان کرد: گروه موسوم به مجمع مدرسین و محققین، هیچ ربطی به مدرسین و محققین انقلابی حوزه های علمیه ندارد؛ بلکه این مجمع دنباله فتنه گران هستند.

وی افزود: بیانیه این گروهک در به رسمیت شناختن رژیم کودک کش، مجعول و غاصب صهیونیستی، همسویی با اسرائیل و آمریکایی ها و تایید جنایت های جنگی اسرائیل غاصب در غزه و لبنان است و نوعی صحّه گذاشتن به جنایات رژیم صهیونیستی بوده و نمک پاشیدن بر زخم مقاومت اسلامی است.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: رژیم صهیونیستی غدّه سرطانی است که با این جنایات و کشتارهایی که در لبنان و غزه به راه انداخته، می خواهند این سرطان خیبث را در کل منطقه و جهان پخش کرده و جهان را ناامن و به فساد بکشاند.

آیت الله کعبی افزود: امروز همه می دانند که تنها راه صلح، امنیت و عدالت در گستره بین المللی، نابودی رژیم جعلی و خون آشام صهیونیستی است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ابراز کرد: نویسندگان بیانه گروهگ به اصطلاح مجمع مدرسین و محققین، یا خود را به نفهمی زده اند و یا در غالب پروژه ای مشخص، می خواهند همسو با جریان دشمنان، جبهه مقاومت را تضعیف کنند.

آیت الله کعبی تاکید کرد: حوزه علمیه قم، مراجع، اساتید و فضلای حوزه های علیه با مواضعی که اتخاذ کردند، همواره در جهت تقویت جبهه مقاومت و نابودی رژیم صهیونیستی بوده اند و همه از این گروهک جعلی اظهار برائت می جویند.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: این را باید همه بدانند که گروه به اصلاح مدرسین محققین، هیچ پایگاهی در حوزه و میان اساتید، طلاب و فضلای حوزه های علمیه ندارد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: مجمع مدرسین و محققین، مجمعی غیرقانونی است و حق ندارد که به نام مجمع حوزوی بیانیه صادر کند که در این صورت باید نهادهای نظارتی و قضایی با این مجمع برخورد کنند.

source

توسط jahankhabari.ir