پس زمینه فلش
gettyThe Data & Marketing Association (DMA UK) اخیراً با استخدام ریچل آلدیگری به عنوان مدیر عامل جدید، "جهت جدیدی" را اعلام کرد. برای درک بهتر این موضوع برای DMA، من با Aldighieri ارتباط برقرار کردم تا بیشتر در مورد اینکه چگونه DMA به بازاریابان و جامعه خدمت می کند و چگونه تغییرات باعث ایجاد بهتر قابلیت اعضا می شود، ارتباط برقرار کردم.
DMAAs Aldighieri توضیح می دهد، "DMA یک سازمان تجاری بازاریابی است که بر بازاریابی مشتری محور و داده محور متمرکز شده است. ما اینجا هستیم تا به بازاریابان کمک کنیم تا فرصت داده ها را در بازاریابی باز کنند و به حداکثر برسانند تا نتایج کسب و کار بهتری داشته باشند، صدایی در سطح هیئت مدیره به آنها بدهیم و تأثیر مثبتی بر جامعه بگذاریم.
تأکید اصلی DMA بر «قهرمانی کردن «بازاریابی برای خوب» است، که با این باور تحریک می‌شود که بازاریابی می‌تواند نه تنها برای کسب‌وکارها بلکه جامعه به‌عنوان یک کل تفاوت ایجاد کند. ما در درجه اول مشتری هستیم و به کسب و کارها آموزش می دهیم که چگونه مشتریان خود را با تعیین استانداردهایی که از استفاده مسئولانه و نوآورانه از داده ها در بازاریابی حمایت می کنند، اولویت بندی کنند.
در حالی که برخی از انجمن های بازاریابی بر سطوح خاصی از کارمندان تمرکز می کنند (به عنوان مثال، شورای CMO)، DMA نشان دهنده همه بازاریابان در طول سفر آنها است. Aldighieri توضیح می‌دهد: «ما متعهد به حرفه‌ای کردن صنعت بازاریابی داده‌ای از طریق رویکرد منحصربه‌فرد خود در ارتقاء مهارت هستیم، که در مرکز آن، Bootcamps مهارت‌های استراتژی بازاریابی دیجیتال ما قرار دارد. افرادی که در تیم های داده و بازاریابی حضور دارند در قلب خروجی یک سازمان هستند. بنابراین تمرکز ما بر تشویق و توسعه استعدادهای متنوع و آگاه است. علاوه بر این، ما اینجا هستیم تا به بازاریابان صدایی استراتژیک و سطحی از جذابیت در اتاق هیئت مدیره بدهیم، در زمانی که نقش صنعت بازاریابی در پیشبرد رشد کسب‌وکار در کانون توجه قرار گرفته است. اگر بخواهید، ما از آنها حمایت می کنیم.»
یک جهت جدید به عنوان مدیر عامل، اولویت الدیگری این است که «به ساختن دستور کار توانمندسازی DMA برای قهرمانی و تعیین استانداردهای بالا برای صنعت بازاریابی از طریق رویکرد اثبات شده ما برای اثربخشی بازاریابی، خلاقیت، ارتقاء مهارت و اصول اولیه مشتری – ارکانی که داریم در 12 سال گذشته اجرا شده است.»
بیشتر از FORMFORBES ADVISORبهترین حساب‌های پس‌انداز پربازده سال 2024 توسط کوین پین مشارکت‌کننده بهترین حساب‌های پس‌انداز سود 5 درصدی در سال 2024 توسط کسیدی هورتون مشارکت‌کننده. ادامه برای تکامل سریع، DMA نقشی کلیدی در کمک به سازمان‌ها – اعم از بخش خصوصی و دولتی – برای مقابله با تحول دیجیتال و هدایت چالش‌هایی که با دنیای دائماً در حال تغییر همراه است، دارد.
به عنوان مدیر عامل، من فرصت روشنی را برای DMA می بینم تا تأثیر مثبت و گسترده تری بر اقتصاد و جامعه گسترده تر از نظر نحوه توانمندسازی اعضای خود، حمایت از داده ها و فناوری های نوظهور به شیوه ای مسئولانه و اولویت بندی استعدادها از طریق آن داشته باشد. ایجاد تنوع، برابری و شمول. در زمان تغییرات مقرراتی، اهمیت نهادهای تجاری را نمی توان دست کم گرفت – از ایجاد ارتباطات و ایجاد همکاری بین آژانس ها، ارائه دهندگان خدمات و برندها تا ارائه صدای بزرگتر. من فوق‌العاده مفتخرم که رهبری DMA را بر عهده دارم، زیرا همچنان به شکل‌دهی و تأثیرگذاری بر جامعه تجاری و تجلیل از تأثیر مثبت بازاریابی بر اقتصاد و جامعه گسترده‌تر ادامه می‌دهیم.»
به بحث بپیوندید: @KimWhitler من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من یا برخی از کارهای دیگر من را اینجا بررسی کنید. Kimberly A. WhitlerFollowingKimberly Whitler یک نویسنده، استاد، و مدیر کل سابق و CMO است که در مورد مسائل استراتژی بازاریابی مربوط به هیئت مدیره، مدیران عامل و بازاریابان سطح C گزارش می دهد. ">

تولید محتوا تخصصی

توسط jahankhabari