در مراسم جشن برگزار شده به مناسبت روز جهانی کارگر، مدیران پلتفرم آچاره به موفقیتها و گسترشهای زیادی که برای این پلتفرم خدمات آنلاین صورت گرفته اشاره کردند. آنها اعلام کردند که آچاره در حال گسترش به ۷۰ شهر ایران است و همچنین امکان ورود به بازارهای بینالمللی نیز در برنامههای آینده خود قرار دارند. از میان دیگر برنامهها، تأسیس واحد منابع انسانی ویژه برای متخصصان و ارائه خدمات اعتباری به مشتریان از جمله مواردی است که مورد تأکید بود.
آچاره در یک رویداد مخصوص که به مناسبت روز جهانی کارگر برگزار شد، پیشرفتهای ۸ ساله فعالیت خود را به نمایش گذاشت. حامد تاجالدین، همبنیانگذار این پلتفرم، با اشاره به حضور بیش از ۲۷۰ هزار متخصص و ۳ میلیون مشتری، نقش مهم آچاره در اشتغال و درآمدزایی متخصصان را تأکید کرد. برخی از متخصصان تعمیر کولر و ساختمانها حتی درآمدهای ماهانه بالای ۲۰۰ میلیون تومان داشتهاند.
تاجالدین از برنامههای آینده آچاره همچون گسترش به ۷۰ شهر ایران و امکان پرداخت اعتباری برای مشتریان نیز خبر داد. او همچنین اعلام کرد که آچاره در فاز بررسی برای ورود به بازارهای خارجی، به ویژه کشورهای همسایه و حوزه خلیج فارس، قرار دارد. به همینطور، برنامه عرضه اولیه در بورس تهران در سال ۱۴۰۴ از دیگر اهداف آچاره است.
بهمن امام، مدیرعامل آچاره، از تفتریح ۶۰ هزار متخصص جدید در سال گذشته و اصلاحاتی که برای تسهیل عضویت انجام شدهاست، خبر داد. او همچنین اعلام کرد که واحد منابع انسانی ویژه متخصصان آچاره راهاندازی شده که برای بهبود ارتباط با متخصصان، برگزاری دورههای آموزشی و اجرای طرحهای رفاهی طراحی شده است. امام اعلام کرد که هدف بلندمدت آچاره ارتقای کیفیت و بهبود جایگاه این پلتفرم در ذهن مخاطبان است.