اخیرا عنوانی مانند Far Cry Extraction Shooter از سوی سازنده فارکرای افشا شده که نشان میدهد یوبیسافت در حال فعالیت روی یک بازی چند نفره و سراسر ماد بوده است.

فهرست مطالب

نمیتوان صد در صد گفت که این عنوان هفتمین نسخه از فرنچایز فارکرای باشد زیرا سبک و سیاق بازی به نسبت بازی های قبلی متفاوت بوده است و حالت چند نفره آن میتواند نشان دهنده محصول جدیدی از اسپین اف فارکرای باشد. با این حال شایعه شده که نام این پروژه Project Maverick بوده است.

Project Maverick یک محصول چند نفره در حالت بقاء و مبارزه ای بوده که در دنیایی ناشناس و جدید جریان داشته است. این اطلاعات از سوی Insider Gaming منتشر شده که میتواند طول دوره توسعه بازی را نشان دهد که چندین بار دست خوش تغییرات بوده است و حال قرار است در سبک بقاء و تیراندازی منتشر شود. اطلاعات نشان میدهد که بازی در آلاسکا و مکانی بنام Alasnica جریان داشته است.

اگر این عنوان به تایید یوبی سافت برسد میتوان امیدوار بود که قرار است شاهد گسترش فرنچایز فارکرای باشیم زیرا این محصول یک اسپین اف برای بازی بشمار میرود. اخیرا اطلاعات جدیدی از همکاری یوبی سافت و آمازون منتشر شده که این موضوع میتواند همکاری مشترک بین شرکت ها باشد که این موضوع نیز یک حدس بوده است.

منتخب کاربران

source

توسط