این خودرو درواقع نسخه برقی آریزو 5 برقی است که توسط شرکت سینوگلد تولید می‌شود. سایپا تعدادی از این محصول را وارد کرده و قصد دارد عرضه کند. باتری 48.16 کیلووات ساعتی آن برد 405 کیلومتری را ارائه می‌دهد. توان موتور برقی نیز 100 کیلووات اعلام شده است. جزییات بیشتر این محصول را در مقاله بررسی خودرو سینو گلد جانژیگ مطالعه کنید.

این کراس اور کوچک موتور 1.5 لیتری با گشتاور 145 نیوتن متر دارد که با گیربکس اتوماتیک دوکلاچه همراه است. این موتور استاندارد آلایندگی یورو 6 را پاس می‌کند و مصرف سوختش 5.9 لیتر است. سانروف، سیستم تهویه مطبوع دستی، صندلی‌ها با تنظیم دستی، دوربین عقب، کروز کنرل و … از ویژگی‌های چانگان CS15 است. جزییات بیشتر این محصول را در مقاله بررسی خودرو چانگان CS15 مطالعه کنید.

این کراس اور، نخستین محصول وارداتی سایپاست که برای اولین بار در اسفند 1401 در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی عرضه شد. چانگان سی اس 35 پلاس تیپ 3 با مبلغ 1 میلیارد و 274 میلیون و 130 هزارتومان و چانگان تیپ 2 نیز با مبلغ 1 میلیاردو 143 میلیون و 488 هزارتومان عرضه شده است. تیپ‌های دو و سه این محصول تفاوتی در بخش فنی نداشته و تنها تجهیزات آن‌ها متفاوت هستند. جزییات بیشتر این محصول را در مقاله بررسی خودرو چانگان CS35 پلاس مطالعه کنید.

یکی دیگر از کراس‌اورهای وارداتی سایپا، سی اس 55 پلاس بوده که اواخر تابستان رونمایی شد. این خودرو به موتور 1.5 لیتری توربوشارژ تجهیز شده که 178 اسب بخار قدرت و 280 نیوتن متر گشتاور دارد. نیروی موردنیاز آن از طریق گیربکس 7 سرعته دوکلاچه به چرخ‌ها منتقل می‌شود. جزییات بیشتر این محصول را در مقاله بررسی خودرو چانگان CS55 پلاس مطالعه کنید.

این سدان کامپکت برقی، رقیبی برای آریزو 5 برقی است و به موتور 120 کیلوواتی مجهز شده است. گشتاور آن نیز به 245 نیوتن متر می‌رسد. مجموعه باتری با ظرفیت 52.56 کیلووات ساعت مجهز شده است، که شعاع حرکتی برابر با 405 کیلومتر دارد. کروزکنترل، ورود بدون کلید، استارت دکمه ‌ای، صندلی ‌های چرمی، صفحه پشت آمپر دیجیتال، نمایشگر لمسی 10 اینچی و … از ویژگی‌های آن است. جزییات بیشتر این محصول را در مقاله بررسی خودرو چانگان ایدو EV460 مطالعه کنید.

دیپال زیرمجموعه چانگان است. این سدان برقی طراحی زیبایی داشته و  قطعا توجه قشر جوان را جلب خواهد کرد. این سدان در دو نسخه 218  و 258 اسب بخاری تولید می‌شود. جزییات بیشتر این محصول را در مقاله بررسی خودرو دیپال SL03 مطالعه کنید.

اطلس یکی از محصولات جدید سایپا بوده که هنوز در خیابان‌ها قدم نگذاشته است. اما سایپا نسخه برقی آن را به نمایشگاه تحول صنعت خودرو آورده و اعلام شده که باتری 35 کیلووات ساعتی دارد. گشتاور آن 250 نیوتن متر بوده و حداکثر سرعتش 130 کیلومتر بر ساعت است. جزییات بیشتر این محصول را در مقاله بررسی خودرو اطلس برقی مطالعه کنید.

سایپا موتور هیبریدی را روی کراس اور جمع و جور R9 قرار داده و لوگوی خود را نیز روی این محصول نصب کرده است. پیمایش آن در حالت تمام برقی به 87 کیلومتر می‌رسد. اما پیمایش ترکیبی 1100 کیلومتر است. حداکثر سرعت این کراس اور هیبریدی 160 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. جزییات بیشتر این محصول را در مقاله بررسی خودرو فاو سنیا R9 هیبرید مطالعه کنید.

سهند محصول جدید پارس خودرو بوده که اولین بار در نمایشگاه تحول صنعت خودرو سال گذشته رونمایی شد. این خودرو در مراحل پایانی تست‌ها قرار دارد و به زودی عرضه می‌شود. سهند در نسخه‌های بنزینی، دوگانه سوز، دنده‌ای و اتوماتیک به بازار می‌آید. قدرت موتور بنزینی 90 اسب بخار و قدرت موتور دوگانه سوز برابر 77 اسب بخار است. نسخه‌های اتوماتیک گیربکس CVT دارد. جزییات بیشتر این محصول را در مقاله بررسی خودرو سهند پارس خودرو مطالعه کنید.

سایپا نسخه بنزینی اطلس را نیز به این نمایشگاه آورده که قرار است در نسخه‌های دنده‌ای و اتوماتیک تولید شود. این شرکت مدتی پیش برای اولین بار قیمت اطلس را اعلام کرد که برابر 406.6 میلیون تومان است. جزییات بیشتر این محصول را در مقاله بررسی خودرو سایپا اطلس جی مطالعه کنید.

این محصول پاک برای استفاده در حمل و نقل عمومی شهری عرضه می‌شود و کاربری یخچال نیز خواهد داشت. یک موتور 3.7 کیلوواتی برای آن درنظر گرفته شده و باتری 100 آمپر ساعتی دارد. باتری در مدت زمان 1.5 ساعت تا 80 درصد شارژ می‌شود و با هر بار شارژ کامل مسافت 120 کیلومتری را طی می‌کند.

source

توسط